Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon myyminen on kyllä syvältä!

Vierailija
21.09.2011 |

Löysin hyvän asunnon, jonka siis todella haluan ja meidän asunto ei mene millään kaupaksi. Raivostuttavaa. Jos ei kohta tule ostajaa, en saa sitä haluamaani asuntoa. Ollaan tehty siitä asunnosta ehdollinen kauppa mutta myyjä ei halua enää odottaa pidempään, että saisimme tämän myytyä vaan hänellä on sille jo toinen ostaja tiedossa jos emme saa tätä asuntoa myytyä tämän kuun loppuun mennessä. Todella raivostuttavaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuovi.comissa/oikotiellä ylemmäs ja muutenkin voi olla yksi syy siihen että ei ole mennyt. Sitten uusi yleinen näyttö vielä.

Onneksi meillä oli aso-asunto, niin ei tarvinnut tehdä ehdollista tarjousta.

Vierailija
2/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntonne ei mene kaupaksi, niin hinta ei ole kohdallaan. Ihan puhdasta matematiikkaa, ostajat osaavat laskea mistä on järkevää maksaa ja mistä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en pudota. Siihen ei ole varaa.

Vierailija
4/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitää tehdä kompromisseja. Pitäisi tosiaan laskea sitä myyntihintaa. Muutaman tuhannen euron menetys jaettuna useille vuosille, jotka voitte uudessa kodissa asua on loppujen lopuksi pieni menetys. Saman summan voi menettää vaikka jouduttuuaan työttömäksi muutamaksi kuukaudeksi.

Kaikki on suhteellista, pitää nähdä se tässä elämäkokonaisuudessa.

Vierailija
6/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntonne ei mene kaupaksi, niin hinta ei ole kohdallaan. Ihan puhdasta matematiikkaa, ostajat osaavat laskea mistä on järkevää maksaa ja mistä ei.

Niin kovasti en sentään sitäkään asuntoa halua. Olen jo kahdesti pudottanut hintaa muttei ole auttanut.

En mä usko, että ostajat yhtään sen paremmin asuntojen todellisen arvon tietävät. Olenhan ostaja itsekin ja kyllä sen hinnan määritteleminen on melkoista hakuammuntaa. Itse laitoin samanlaisen hinnan kuin mitä naapurikin pyysi kun omaa samankokoista asuntoaan myi.

Vierailija
7/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni asunto kaupaksi vajaassa 2viikossa, ilman yleistä näyttöä! mä sanoin suoraan etti yliestä näyttöä järjestetä vaan kuka haluaa katsoa, sopii oman näytön.

no, toisella näytöllä tuli nuori mies katsomaan asuntoa ja teki tarjouksen, 1000e alempi kuin pyynti ;D jostain syystä meillä ei ollut siihen sanomista vastaan ja kaupat tehtiin.

itse stailasin asunnon kokonaan mitä välittäjä kehui paljon! sanoi että todella helppo myydä kun asunto on siisti eikä tavaraa liikaa.

Vierailija
8/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on vialla, kuvat vai hinta

Vierailija
9/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain menee. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
10/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovasti en sentään sitäkään asuntoa halua. Olen jo kahdesti pudottanut hintaa muttei ole auttanut. En mä usko, että ostajat yhtään sen paremmin asuntojen todellisen arvon tietävät. Olenhan ostaja itsekin ja kyllä sen hinnan määritteleminen on melkoista hakuammuntaa. Itse laitoin samanlaisen hinnan kuin mitä naapurikin pyysi kun omaa samankokoista asuntoaan myi.

Vierailija
11/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto oli paremmassa kunnossa/paremmat pintamateriaalit tms. Rivarissa päätyasunto on arvokkaampi kuin muut jne. Ei voi ihan suoraan verrata kahta samankokoista asuntoa samasta talosta.

Vierailija
12/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurin asunnossa käyneenä tiedän, että meillä on kalliimmat materiaalit. Että siihen nähden myydään tätä asuntoa hiukan liian halvalla jo nyt.

Vierailija
13/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsemme isomman asunnon, mutta sitä ei vaan meinaa löytyä. Tai löytyisi, jos olisimme valmiit maksamaan ylihintaa. Myyjät ovat ilmeisesti yhdessä kiinteistönvälittäjien kanssa saaneet neronleimauksen, että remontoimattomista 80-luvun omakotitaloista voi pyytää lähes yhtä suolaista hintaa kuin vastaavankokoisesta upouudesta talosta. Mihin ihmeeseen he tämän perustavat?

Se että naapuri on myynyt asuntoaan tuolla hinnalla ei vielä tarkoita että hän on myös saanut sen sillä hinnalla kaupaksi. Taloudellinen epävarmuus on myös voinut säikäyttää ostajat varovaisemmaksi. Asunnot ei välttämättä menee enää yhtä nopeasti kaupaksi kuin vielä pari kuukautta sitten. Tämä on ollut havaittavissa ainakin täällä pohjoisessa.

Itse laitoin samanlaisen hinnan kuin mitä naapurikin pyysi kun omaa samankokoista asuntoaan myi.

Vierailija
14/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä haluaa muuttaa uuteen. Muuten pitää sitten vain odottaa parempia suhdanteita.

Vierailija
15/15 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on alkuun ollut liian korkea, joten ei ole houkutellut tosi ostajia. Nyt hinta voi olla suht kohillaan, mutta kun on pitkään ollut myynnissä eikä ole kelvannut muillekaan ostajille, niin ei kelpaa kenellekään. Psykoliginen juttu. Pitäisi vetää pois myynnistä joksikin aikaa ja sitten tuoreena kohteena laittaa, hinta viilattuna kohilleen.

Ja naapurin asunnossa käyneenä tiedän, että meillä on kalliimmat materiaalit. Että siihen nähden myydään tätä asuntoa hiukan liian halvalla jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme