Koulukuvaajat eivät ole enää ammattilaisia
Kyllä huomaa, että koulukauvaus on mennyt ihan pelkäksi rahastamiseksi. Ainakin Kuvaverkon kuvat olivat melkoisen ammattitaidottoman oloisia. Valotus pielessä sekä luokkakuvassa, että yksityiskuvissa. Ihmeellisiä varjoja paikoissa missä ei pitäisi. Vain todella hyvällä tahdolla voi sanoa kuvien olevan onnistuneita.
Kommentit (9)
kerhokuvassa lapset kuvattu jotain ihme rojukasaa vasten. Ei ollut kuvaaja vaivautunut etsimään nättiä taustaa. Aivan kamala kuva.
Mutta onhan ne järkkykalliita. Kuvaaja myös loukkaantui kovasti arvostelustani hinnoista. Näin Jyväskylässä.
Siinä sitten siristelevät silmiään kärsivän näköisinä.
pää oli tasan keskellä kuvaa. Eli ylhäällä typerästi tilaa.
Kuvausajankohta taisi olla syys-lokakuun vaihteessa, tuulisena, hyvin pilvisenä ja kylmänä päivänä. Kuvissa osa lapsista värjöttelee kärsivän näköisenä ilman takkia, useilla on pipot silmillä ja sadetakki jotenkuten heitettynä päälle...Näyttää siltä, että jos ei jo sada, alkaa sataa hetkenä minä hyvänsä. Aiempien vuosien luokkakuvat oli otettu sisällä, joten itselleni eikä varmaan monelle muullekaan vanhemmalle tullut mieleen, että luokkakuvat otettaisiin tällä kertaa ulkona.
Kertakaikkisen onnistuneet ja kuvassa näkyy selvästi minä itse pienenä. Aivan säikäytti, kun oli niin mun näköinen : )
pää oli tasan keskellä kuvaa. Eli ylhäällä typerästi tilaa.
Aivan käsittämätöntä, ei tosiaan voi olla ammattilaisia asialla!
kanssa Kuvaverkko, ei ollut ennen tuo pulju. Ihan ok kuvat tulivat, mutta vähän hapan ilme. Ryhmäkuvassa on joillain aika huonot ilmeet, ei varmaan näiden lasten vanhempia ilahduta... Ennen oli paremmin valitut ilmeet.
antaa palautetta myös koululle! Itse olen teetättänyt kuvista uudet vedokset ja rajaukset kuvaajafirmalla. Paskasta ei kannata maksaa.