Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukuvaajat eivät ole enää ammattilaisia

Vierailija
21.09.2011 |

Kyllä huomaa, että koulukauvaus on mennyt ihan pelkäksi rahastamiseksi. Ainakin Kuvaverkon kuvat olivat melkoisen ammattitaidottoman oloisia. Valotus pielessä sekä luokkakuvassa, että yksityiskuvissa. Ihmeellisiä varjoja paikoissa missä ei pitäisi. Vain todella hyvällä tahdolla voi sanoa kuvien olevan onnistuneita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa palautetta myös koululle! Itse olen teetättänyt kuvista uudet vedokset ja rajaukset kuvaajafirmalla. Paskasta ei kannata maksaa.

Vierailija
2/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhokuvassa lapset kuvattu jotain ihme rojukasaa vasten. Ei ollut kuvaaja vaivautunut etsimään nättiä taustaa. Aivan kamala kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan ne järkkykalliita. Kuvaaja myös loukkaantui kovasti arvostelustani hinnoista. Näin Jyväskylässä.

Vierailija
4/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten siristelevät silmiään kärsivän näköisinä.

Vierailija
5/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää oli tasan keskellä kuvaa. Eli ylhäällä typerästi tilaa.

Vierailija
6/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvausajankohta taisi olla syys-lokakuun vaihteessa, tuulisena, hyvin pilvisenä ja kylmänä päivänä. Kuvissa osa lapsista värjöttelee kärsivän näköisenä ilman takkia, useilla on pipot silmillä ja sadetakki jotenkuten heitettynä päälle...Näyttää siltä, että jos ei jo sada, alkaa sataa hetkenä minä hyvänsä. Aiempien vuosien luokkakuvat oli otettu sisällä, joten itselleni eikä varmaan monelle muullekaan vanhemmalle tullut mieleen, että luokkakuvat otettaisiin tällä kertaa ulkona.

Vierailija
7/9 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkisen onnistuneet ja kuvassa näkyy selvästi minä itse pienenä. Aivan säikäytti, kun oli niin mun näköinen : )

Vierailija
8/9 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää oli tasan keskellä kuvaa. Eli ylhäällä typerästi tilaa.

Aivan käsittämätöntä, ei tosiaan voi olla ammattilaisia asialla!

Vierailija
9/9 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa Kuvaverkko, ei ollut ennen tuo pulju. Ihan ok kuvat tulivat, mutta vähän hapan ilme. Ryhmäkuvassa on joillain aika huonot ilmeet, ei varmaan näiden lasten vanhempia ilahduta... Ennen oli paremmin valitut ilmeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi