Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bambi dvd 8v tytölle ok lahja?

Vierailija
21.09.2011 |

Lähestynpä minäkin kerrankin asiantuntevaa av-raatia hölmöllä kysymyksellä:

siis, olemme saaneet tuplaten Disneyn Bambi-leffan. Toinen vielä avaamaton ja mietin olisiko korrektia antaa sen tytön kaverille 8v synttärilahjaksi?

Lähinnä, että onkohan se liian lapsellinen tai jotain, (meidän lapsille uponnut hyvin aiemmin)? En tunne synttärisankaria tai hänen perhettään kovin hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v katselee bambia välillä.

Vierailija
2/4 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeiset pari vuotta on kiinnostanut "oikeat" elokuvat jossa on ihmisiä ym eikä piirretyt. Kyllä mä uskon että bambikin tulis katsottua, ainakin pikkusisko tykkäis =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eskarilainen varmaan "pettyis" lahjasta.

Kannattais nyt ottaa selvää, onko tuo leffa jo tytöllä.

Vierailija
4/4 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saa selvitettyä onko jo, mutta ei meiltäkään kukaan etukäteen koskaan selvitä onko joku lahja jo meillä ja usein tulee tuplaten tai jopa triplaten. Kyse siis lasten synttärikavereista, sukulaiset jo kyselee kyllä etukäteen.

Mua ei haittaa tuplalahjat, ei tää niin totista ole, mutta jos tosiaan kovin lapsellinen on, kuten nro 4 kirjoitti? Tosin itse en olisi uskonut, että eskarilainen pitää lapsellisena. Mitä teidän eskarilainen katsoo, nro 4?

Olin jo 2 ja 3 kommenttien myötä päätymässä, että ok on. En tarkoita, että sen tarvitsisi se paras hittilahja ollakaan, mutta josko ylipäätään 8v voisitte tuollaista lahjoittaa. Äh, pitänee laittaa vaikka huutikseen levy sitten :/