Tein Beckin masennustestin ja
sain pisteitä 29.
Tiedän, että minulla on ainakin lievää masennusta. Olen sairastanut nuorempana keskivaikean masennuksen, jonka aikana yritin kaksi kertaa itsemurhaa (toisen yrityksen takia olin teholla), joten periaatteessa oireet ovat tuttuja. Nyt en kuitenkaan halua kuolla tms. Lapset pitävät siitä huolta.
Varsinaisesti kait tälle ei syytä ole. Tai sitten laahaan edelleen mukana vuosien takaisia. Tai ehkä olen vain tyytymätön elämääni.
Apua kait pitäisi hakea mutta tiedän, että menen taas lukkoon jos pitäisi jutella ammattiauttajan kanssa, niin siinä viimeksikin kävi. En vain osannut puhua. Sisälläni tiesin, mitä asioita halusin purkaa mutta en vain saanut sanaakaan ulos. Jäin vain vatvomaan niitä omassa mielessäni.
Olen vain niin hukassa.
Kommentit (3)
Tosin on tuokin vähän huono testi. Esim. ei kaikki masentuneet menetä ruokahaluaan, vaan syövät pahaan oloonsa melkein loputtomasti, kuten minä...
ja olen masentunut. Tänään kävi mielessä korkealla parvekkeella, että tästä pääsisi nopeasti alas. Olen hakenut apua ja en ole hakenut kun en saa aikaiseksi. Tämä on yks paska sairaus!
35 täällä. plääh.