Ykkösbonus-asikkaan asiakaslehti
Tuleeko kyseinen julkaisu kotiin vai pitääkö se hakea kaupasta? Miten muiden kauppojen asiakaslehdet, onko niissä jotain rajoitteita ennen kuin ne saa?
Kommentit (7)
kunhan olet käyttänyt korttiasi edellisessä kuussa.
Minulla on kortti jo toista kuukautta, mutta lehteä ei ole tullut. Ymmärsin että Pirkka-lehden saa vasta kun pisteitä on tarpeeksi tms.
Minulla on kortti jo toista kuukautta, mutta lehteä ei ole tullut. Ymmärsin että Pirkka-lehden saa vasta kun pisteitä on tarpeeksi tms.
ilman osoitetta mainospostina.
mutta näin oli ainakin 1,5 vuotta sitten. Jos ei ala kuulumaan, niin voit soittaa kanta-asiakaspalveluun (arkisin auki muistaakseni klo 18 asti).
ilman osoitetta mainospostina.
Edes nyt, kun omistan Plussa-kortin. Eikö Pirkka ennen tullut kaikkiin koteihin?
muistaakseni Pirkka tuli vuosia sitten kaikkiin koteihin, sitten vain plussa-korttilaisille ja nyt taas joka talouteen.
muistaakseni Pirkka tuli vuosia sitten kaikkiin koteihin, sitten vain plussa-korttilaisille ja nyt taas joka talouteen.
Miksei sitä tule minulle???