Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetän ja paino tippuu hurjaa vauhtia!

Vierailija
20.09.2011 |

Kolmessa viikossa -15kg ja 2kg jäljellä siihen painoon,joka oli ennen raskautta. Siis tippuuko tämä paino vieläkin lisää? Normaalipainosta voi tippua maksimillaan 5kg...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ihan valtavia määriä jotta paino ei laskisi kuin lehmän häntä.

Kun esikoinen oli 6 kk lääkäri neuvoi minua lopettamaan imetyksen kun paino alkoi lähennellä 40 kiloa vaikka olen keskimittainen.

Kuopuksen kanssa keräsin jo raskausaikana hyvin vararavintoa ja aloitin ahminnan kaksin käsin heti synnäriltä päästyä. Hänen kohdallaan paino lähellä 50 kiloa, joten imetystä pystyin jatkamaan pitkään. Painon väheneminen väheni kun imetyskin väheni lapsen kasvaessa.

Vierailija
2/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä syön kunnon ruokaa ihan normaalisti ja sen lisäksi ihan holtittomasti karkkia. En jotenkin saa karkinhimoani millään kuriin. Mietin jo, että minun pitänee lopettaa koko imetys, kun lihon vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen imetyskerta paino tippui ja sai syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan. Alle lähtöpainon heittämällä. Imetyksen loputtua nopeasti kiloja takaisin.

Toinen imetyskerta ja lähtöpainoon päästy, mutta ei laske enempää ei mitenkään ja syömisiä saa vahtia. Tylsää. Luotin niin imetyksen voimaan, että nyt taas hoikistutaan ja sit tällä kertaa kans pidetään se paino kurissa.

Vierailija
4/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei paino tippuisi liikaa. Itselläni ei sitä ongelmaa ollut kyllä, että olisi liikaa tippunut, koska vaikka vauhti oli hyvä, niin kiloja oli järjettömästi.

Laihduin kuitenkin ekan kuukauden aikana 20 kg, josta siis osa oli varmasti nesteitä raskausmyrkytyksen takia ja sen jälkeen paino on tippunut hieman maltillisemmin, kunnes nyt sitten 6 kk jälkeen ei enää putoa. Harmi, mutta kiva oli päästä alkupainon alle noin helposti. Raskausaikana kun lihoin vain 8 kg, niin olen nyt n.15 kg kevyempi kuin ennen raskautta. Vielä normipainoon olisi silti pudotettavaa...