Miksi Kate ja Pippa Middleton rajaavat silmänsä niin rumasti?
En ymmärrä meikkaamisesta juuri mitään, mutta sen olen pannut merkille, että sisaruksilla on todella ruma silmämeikki kumpaisellakin: musta kajaali näkyy todella selvästi ja saa muuten nätit naiset näyttämään joko halvoilta tai vanhoilta tädeiltä. Vai onko ne oikeasti hienot, mut mä en vaan ymmärrä kun en itse juuri koskaan meikkaa?
Kommentit (7)
Tuon näköisiä naisiahan on koko Suomi pullollaan. Paksulla mustalla tussilla rajattu hailakat silmät.
haluavat siten kiinnittää huomiota skotlannin golfkenttien heikkolaatuisiin greeneihin.
On tyhmää muotoilla mielipide kysymykseksi, se antaa kirjoittajasta yksinkertaisen kuvan.
Olisit ap kirjoittanut vain, että sinun mielestäsi Middletoneilla on ruma silmien rajaus. Täällä ei ihan oikeasti kukaan voi tietää MIKSI he ovat valinneet kuvailemasi tyylin. On siis aivan turha kysyä motiivien perään (mulla ei ole hajuakaan heidän silmämeikistään).
On tyhmää muotoilla mielipide kysymykseksi, se antaa kirjoittajasta yksinkertaisen kuvan.
Olisit ap kirjoittanut vain, että sinun mielestäsi Middletoneilla on ruma silmien rajaus. Täällä ei ihan oikeasti kukaan voi tietää MIKSI he ovat valinneet kuvailemasi tyylin. On siis aivan turha kysyä motiivien perään (mulla ei ole hajuakaan heidän silmämeikistään).
Lähetin nyt Katelle tekstarin ja kysyin kun tää asia on mua niin kovin vaivannut.
nyt se ratkes tämäkin ongelma!
Eikun uusien problemien kimppuun!
jämähtäneet siihen..