Lue keskustelun säännöt.
Noi on aivan juoppojn näköisiä nuo vauvansa tappaneet vanhemmat!
20.09.2011 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on? No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton.
Pitäny laittaa linnaan ja sterilisoida etteivät enää tee lisää vauvoja tapettavaksi. Mutta ehdollista tuli ja taas tehdään lisää lapsia tapettavaksi ei voi kun ihmetellä miksimluoja tämmöisulle ihmisille lapsia suo.
ootko juopon näkönen?