Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko omaa teillä kesämökkiä?

Vierailija
20.09.2011 |

Meillä on suvun kanssa yhteinen mutta vähän houkuttelisi ajatus omastakin! Saisi olla ja mennä omassa rauhassa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sen olla pitää.

Vierailija
2/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakennettu perikunnan tontille eli lähinaapurit ovat sukulaisia ja ranta on yhteinen. Eli sukulaisiin törmää kyllä. Mutta mökki on oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on saaressa mökki, jossa saamme olla mielinmäärin, mennä sinne vaikka ilmoittamatta keskellä yötä(anoppi käytännössä asuu siellä). On aina yhtä iloinen kun menemme sinne =)

Minä en vain ole mökki-ihmisiä, joten useimmiten mies lähtee sinne lasten kanssa.

Vierailija
4/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta kiinni mutta ei voisi vähempää kiinnostaa...

Vierailija
5/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa yhteinen mökki, jolle on jaettu suvassa sovussa viikot kullekin. Se riittää vallan mainiosti.

Vierailija
6/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanajärjestys meni hassuksi

ap

Vierailija
7/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ikimaailmassa suostuisi kenenkään kanssa jakamaan mökkiä, sopimaan vuoroviikoista tms.

Vierailija
8/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta asutaan ok-talossa meren rannalla, joten ei me sellaista edes tarvita.

Vierailija
9/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne siis ei ole menemistä kenelläkään muulla kuin minulla ja miehelläni. Haluamme olla ja mennä omassa rauhassamme.

Vierailija
10/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on, ja lapsille tehty selväksi, että se ei ole sukumökkiSinne siis ei ole menemistä kenelläkään muulla kuin minulla ja miehelläni. Haluamme olla ja mennä omassa rauhassamme.

Vierailija
11/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette halua lapsianne mökille. Aika kurjia vanhempia ootte :/

Vierailija - 20.09.11 05:35 (ID 13441674)

Oma on, ja lapsille tehty selväksi, että se ei ole sukumökkiSinne siis ei ole menemistä kenelläkään muulla kuin minulla ja miehelläni. Haluamme olla ja mennä omassa rauhassamme.

Miksi on isovanhemmilta jotenkin väärin olla haluamatta omasta mökistään sukumökkiä, mutta täysin oikein "nuoriparista" haluta oma mökki, jossa ei käy sukua?

Entä jos en halua sopia vuoroviikoista jne.?

Vierailija
12/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo... meillä ei ole omaa. On sukumökki, joka on minun ja sisarusteni nimissä. Olen käynyt siellä 7 v sitten, yks on käyny v 86 ja yks ehkä 12 v sitte. Isovanhemmat ja enot ja tädit käyvät ja maksavat kaikki maksutkin ;)

sinne on pitkä matka, siellä on sääskiä, vesi juoksee jos juoksen sen ämpärin kanssa, pihan perällä on haiseva huussi jne.

Vierailija
13/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette halua lapsianne mökille. Aika kurjia vanhempia ootte :/ Vierailija - 20.09.11 05:35 (ID 13441674)

Miksi on isovanhemmilta jotenkin väärin olla haluamatta omasta mökistään sukumökkiä, mutta täysin oikein "nuoriparista" haluta oma mökki, jossa ei käy sukua? Entä jos en halua sopia vuoroviikoista jne.?

Mun vanhemmilla ja mieheni vanhemmilla on omat mökit ja meillä omamme. Toki käymme toistemme luona vierailuilla, mutta kunkin oma mökki on juuri heidän, ei mikään yhteinen kommuuni. Lapsemme toki nyt lapsuusaikansa kulkevat mukanamme meidän mökillä, mutta emme heidän aikuistuttuaan aio muuttaa mökkiämme yhteiskäytössä olevaksi sukumökiksi. Toisaalta meillä on mökin läheisyydessä sen verran maata ja rantaa, että lastemme aikuistuttua siihen saavat lapset halutessaan rakennettua omat mökit. Lisäksi lasten isovanhempien mökit todennäköisesti jäävät jossain vaiheessa ilman nykyisiä käyttäjiä, joten meille tulee tuskin tarvetta jakaa mökkiä usean käyttäjän kesken.

11

Vierailija
14/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla mukavuuksilla tunturin kupeessa. Ite rakennettu ja ite maksetaan. Meillä kaks lapsista jo aikuisia ja käyvät mökillä sillon tällön.

Välillä ollaan jo törmäyskurssilla, kun haluaisivat kavereineen mennä sinne ja mekin ollaan menossa. Mutta koska minä sitä maksan itteni kipeeks ja pääsen sinne vain loma-aikoina, niin kyllä myös menen. Olen sanonu pojille, et sinne sitten vaan meidän kanssa, jos haluaa tulla. Mutta en mitään kaveriporukkaa kyllä ota.

Mökillä vaan oleillaan ja jotain pientä puuhastellaan ja ulkoillaan.

Vierailija
15/15 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni sähkötön mökki metsässä ja toinen talviasuttava omakotitalo järven rannassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi