Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista runsaammat menkat

05.11.2005 |

jos on mahd, keskenmeno? Oli menkat jonkun päivän myöhässä ja kun ne tuli on kyllä niin runsaat ja suoraan sanottuna tulee verilönttejä hyytymiä vaikka kuinka. Aamulla oli vielä toivo, että jos vuoto ei lisäänny (eilen vähän merkkejä) että jos ois kuiten raskaana, mutta pah! ei tunnu enää :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut jostain, että kuukautiset voivat tulla runsaampana, jos kyseessä on varhainen keskenmeno.Voivat tulla kans myöhässä.Itselläni kävi juuri näin, tiesin että oli ns. kemiallinen raskaus koska juuri ennen kuukautisia testasin ja sain haalean plussan.Kuukautiset kestivät 1-2 vrk pidempään kuin tavallisesti...

Vierailija
2/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli menkat tosin vaan muutaman päivän myöhäs mutta vuoto on tosi runsasta tulee tamponin läpi ja sidekin ihan veres.Aika isoja hyytymiä suurempia kun yleensä myös putoilee pönttöön.No tää ei oo kyl mulla eka kerta ja on aika yleistäkin.Käsittääkseni ei tarvi mihinkään tarkastuksiin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime menkat mulla tulivat ihan ajallaan, mutta vuodon alussa oli niin mielettömät kivut, että itkin ja vaikeroin ensimmäiset 3-4 tuntia. Ja vatsa oli sekaisin, eli vessan jä sängyn väliä tuli ravattua. Onneksi oli lauantai ja olin kotona. Särkylääkkeetkin alkoivat vaikuttaa viiveellä.

Kipua tuntui koko alavatsalla ja sen lisäksi reidet olivat hyvin kipeät. Normaalisti kuukautisiin liittyviä alaselkäkipuja ei ollut lainkaan. Vuoto ei ollut mitenkään mielettömän runsasta ja kestikin vain 3 päivää. Koskaan ennen mulla ei ole ollut samanlaista ja mietinkin, että mahtoiko tuossa olla kyse alkuraskauden keskenmenosta? Täytyy kyllä sanoa, että seuraavat menkat (joita ei toivottavasti pian näy ;o) ), hieman pelottavat...

Vierailija
4/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat oli yli viikon myöhässä ja kun ne sit alko ni tuli kans hirveesti hyytymiä. Ajattelin että se limakalvo vaan oli paksuuntunu niin paljon kun kierto venähti niin pitkäksi. Mulla ainakain testi näytti maanantaina - ja sit torstaina alko se super-vuoto.