Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

B-luokan makkaraa syövät ihmiset ovat B-luokan kansalaisia

Vierailija
20.09.2011 |

Yleensä syön vain eri sisäfileitä, mutta jos kerran kesässä syön yhden makkaran, pitää sen ehdottomasti olla HK:n Kabanossia. Yök, jotain Atrian euron hiillosmakkaraa itseensä tunkevat ihmiset, eihän siinä ole kuin vehnäjauhoa ja jauhettuja suolia ja siansisälmyksiä. Puklu tulee pelkästä ajatuksestakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti rikas ei tarvitse tehdä työtä.

"Mitä sä teet?"
"Anteeksi nyt en ymmärtänyt?"
"Nii mitä sä teet duunikseks?"
"En käy töissä"
"Ooks sä niinku työtön?"
"Tavallaan olen työtön henkilö, mutta en ole siis virallisesti ilmoittautunut työttömäksi"
"Ai mikset?"
"Ei tarvitse"

Vierailija
2/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa kun A- tai B-luokan makkaroita ei enää ole.

http://www.taloussanomat.fi/paivittaistavarat/2012/06/13/a-luokan-makkara-katoaa-hyllysta/201231341/12

Me ollaan nyt kaikki yhtä tasa-arvoista makkarakansaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kun mä olen lähes kasvissyöjä. Syön joskus lihaa, aika vähän haluan järsiä eläinystäviämme, vaikka en olekaan ehdoton 100% kasvissyöjä saati vegaani. Ruokavalioni on kuitenkin usein suhteellisen vegaaninen. Jos minulle jouluna tarjotaan kuollutta kinkkua tai lammasta pääsiäisenä, otan ihan mielelläni. Varsinkin luomu- ja riistaliha on melkein siedettävää.

Lihaa ei tarvitse, se on epäterveellistä, epäekologista ja epäeettistä. Niinpä mieluiten syön makkaraa, jossa on mahdollisimman vähän lihaa ja se on mielestäni vieläpä hyvää.  A- ja B-luokittelu sopinee makkaroille enkä minä kuulu niihin. Suosikkimakkarani on Hiillos, koska se on hyvää. Syön sitä tai seuran vuoksi joskus mitä tahansa makkaraa kerran, pari kesässä grillatessa vihannesten, leivän ja sienten kanssa.

Tosiaan, jos ihmiset luokitellaan lihansyönnin mukaan, olen luokkaa lähes nolla ja siitä iloinen. Ei haittaisi, jos meitä olisi enemmän...

Vierailija
4/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kun te tapatte eläimiä, on mun mielestä turhaa heittää roskiin muu kuin se sisäfile. Parempi käyttää hyväksi kaikki syötäväksi tai muuhun kelpaava. Siksikin b-luokan makkarat on oikein ok! Mulle mieluummin se kuin jokin tiivisteliha peräsuolikuoressa!

Vierailija
5/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 02:06"

Tosiaan, jos ihmiset luokitellaan lihansyönnin mukaan, olen luokkaa lähes nolla ja siitä iloinen. Ei haittaisi, jos meitä olisi enemmän...

No onneksi teitä ei ole enemmän! Me "ihmiset" kiipeiltäis vieläkin puissa, jos ei olis tajuttu hankkia eläinkunnanproteiinia ravinnoksemme aikanaan. Olis moni kehitysvaihe jäänyt kokematta.

T: Jauhomakkaraa silloin tällöin syövä sisäfileen ystävä :)

[/quote]

Vierailija
7/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä B-makkara on ainoa oikea makkara. On niin tasalaatuista kamaa, ei kökön kökköä. A-makkara on pelkkää jännettä ja ihraa.

Vierailija
8/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin joku ottaa tämän importante`n asian puheeksi, upeaa!

Oman glamouristisen elämäni aikan olen tuskin nähnyt B-luokan makkaraa, joten ruokavalio on ollut aika tavalla samanlainen kuin sinullakin. Minusta köyhät syövät puutteellisesti ja se vaikuttaa heidän järkevyyteensä ja tyylitajuunsa.

Suomen tyylittömimmät ihmiset löytyvätkin usein näistä, tavallisen kansan parissa suosituista seurustelupaikoista, leipäjonoista.

Vierailija
9/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö Campingia silloin harvoin kun grillimakkaraa syö. Lihan syön ihan lihana, en makkaran aineiden seassa.

Vierailija
10/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiillos on hyvää.

t. b-luokan kansalainen

Vierailija
11/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön vain eri sisäfileitä, mutta jos kerran kesässä syön yhden makkaran, pitää sen ehdottomasti olla HK:n Kabanossia. Yök, jotain Atrian euron hiillosmakkaraa itseensä tunkevat ihmiset, eihän siinä ole kuin vehnäjauhoa ja jauhettuja suolia ja siansisälmyksiä. Puklu tulee pelkästä ajatuksestakin.

Kertoisitko vielä, mikä on tuo outo sana, puklu? Olen asunut niin pitkään Pariisissa että tuo rahvaan suomen kieli on minulle vierasta.