Millä maustan, ja miten, nuo naturel-kanasuikaleet kanakeittoa varten??
Pyörittelenkö ne kanafondin ja vaikka valkosipulimurskan kanssa lautaselle makuuntumaan ennen paistamista ja keittoon heittämistä?
Kommentit (10)
kun maustat sen keiton liemen ja sitten annat hautua kunnolla, jotta kana imee liemestä makuja.
ja mä en käsitä, miksi ihmiset jotka eivät suostu käyttämään marinadeja lisäaineitten pelossa käyttävät kuitenkin samaa paskaa fondin muodossa? Jätä nyt hyvä ihminen se fondi pois ja käytä vaikka juureksia ja kasviksia, lipstikkaa, persiljaa tai rosmariinia sen tilalla.
ja en halua maksaa marinadiliemestä joka siinä paketissa on antamassa painoa.
ap
kun maustat sen keiton liemen ja sitten annat hautua kunnolla, jotta kana imee liemestä makuja.
ja mä en käsitä, miksi ihmiset jotka eivät suostu käyttämään marinadeja lisäaineitten pelossa käyttävät kuitenkin samaa paskaa fondin muodossa? Jätä nyt hyvä ihminen se fondi pois ja käytä vaikka juureksia ja kasviksia, lipstikkaa, persiljaa tai rosmariinia sen tilalla.
mutta näissä Suomessa myynnissä olevissa ei kyllä ole vallan suuria eroja. Hiivauute niistä kaikista löytyy yhtenä tärkeimmistä raaha-aineista.
Etkä sä sitä fondiakaan ilmaiseksi kaupasta saa.
Katsos kun fondeissakin on erojaja en halua maksaa marinadiliemestä joka siinä paketissa on antamassa painoa.
ap
Käyttämäni kanafondi ei sisällä hiivauutetta eikä muitakaan säilöntäaineita/arominvahventeita.
ap
Vaan laittaisin sinne keittoon maustumaan hyvien juuresten/kasvisten ja yrttien7mausteiden kanssa.
Tulee paremman makuisia ja muutenkin miellyttävämpi ajatus kuin raakana tunkeminen.
Sama juttu muiden lihojen kanssa, otan aina ns värin pannulla ennen uuniin tms laittoa.
ap
Ne suikaleet paistaa pannulla vai laitetaanko ne raakana keittoon?
mä tykkäänä siten, että laitan kulhoon reilusti öljyä ja laitan pippuria, chilimaustetta, suolaa, valkosipulia sinne ja sitten kanat maustumaan sekaan.
niin hyvä siitä tulee :)