Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjottiin sit prinsessalle kuoharii vaikka on raskaana

Vierailija
20.09.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201109200001742_vi.shtml

Tossa kuvassa 47.. ei voinut sitten antaa muuta juotavaa.. äly hoi.

Kaohteliaisuudesta vaan hymyilee varmaan

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/201109200001742_vi.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/201109200001742_vi.shtml">http://www.iltalehti.fi/viihde/201109200001742_vi.shtml</a&gt; Tossa kuvassa 47.. ei voinut sitten antaa muuta juotavaa.. äly hoi. Kaohteliaisuudesta vaan hymyilee varmaan

Niitäkin on alkoholittomia... Ei tullut mieleen että sellaista on tarjottu, tietenkin!

Vierailija
2/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tiedä, et on alkoholittomia kuplajuomia..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi

Vierailija
4/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tarjosivat sit alkoholitonta :)

ap

Vierailija
5/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialle tarjottin VETTÄ! näkeehän sen jo juoman väristäkin ettei se ole skumppaa tms...

IDIOOTTI

Vierailija
6/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholittomia skumppia on paljon ja todella laadukkaita. Luuletko tosiaan, että raskaana olevalle olisi alkoo tarjottu. Kääk, tätä tietämättömyyden määrää!

Itse käyn paljon erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja aina on tarjolla alkoton juomvaihtoehto. Ja ihan samanlaisesta lasista. Ei tartte edes raskaana olla, voi ihan itse valita...

Vierailija
7/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö löytynyt mitään juhlavampaa alkoholitonta - ehkä se oli hovin toivomus.

Vierailija
8/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitäkään sais raskaana nauttia....

(no saa sitä vähän ja tuskin niiden hienosti asetellut gourmee-palat kovin isoja on :-))

Vierailija
9/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos sellaisen valitsee niin joutuu aina selittelemään valintaansa. Raskaus on niitä harvoja hyväksyttyjä syitä kieltäytyä oikeasta skumpasta, mutta eihän sitä viitsi toitottaa jos viikkoja on alle 10...Victorialla oli varmaan rankkaa ennenkuin saattoi julkistaa raskautensa.

Vierailija
10/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitäkään sais raskaana nauttia....

(no saa sitä vähän ja tuskin niiden hienosti asetellut gourmee-palat kovin isoja on :-))

Enpä ole koskaan kuullut, etteikö kuhaa saisi syödä raskaana ollessa. Eikä kyllä lukenut sellaista neuvolankaan läpysköissä.

Vierailija
11/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös hauki ollut ainoa totaalikielletty kala?

Vierailija
12/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä ja ukko kalastaa.

Kysyin tosta hauesta, ja nlatäti sanoi, että voi kohtuudella syödä, ei siis viikottain, mutta silloin tällöin.

Olen kaikissa kolmessa raskaudessa syönyt haukea pari kertaa kk.

Vierailija
15/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi todellakin olevan vettä lasissa...

Vierailija
16/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hysteerikot,

ei siemaus ihan oikeata skumppaa mitään haittaa... ihme vouhkausta taas.

Vierailija
17/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos sellaisen valitsee niin joutuu aina selittelemään valintaansa. Raskaus on niitä harvoja hyväksyttyjä syitä kieltäytyä oikeasta skumpasta, mutta eihän sitä viitsi toitottaa jos viikkoja on alle 10...Victorialla oli varmaan rankkaa ennenkuin saattoi julkistaa raskautensa.

Missä tilanteessa olet joutunut selittelemään valintaasi ja kenelle? Minä juon todella vähän alkoholia (en tykkää alkoholin aiheuttamasta hiprakasta, minkä lisäksi mulla on taipumusta migreeniin) ja otan usein juhlissa alkoholittoman vaihtoehdon. Koskaan ei ole kukaan kysynyt multa mitään eikä kommentoinut mitenkään. Tai no, ehkä nuorena baarissa joku on uteliaisuudesta kysynyt, mutta vastattuani "En käytä juurikaan alkoholia" se on ollut kaikille ok.

En tosin tee asiasta mitään numeroa - kukaan tuskin usein on huomannutkaan, että mulla on lasissa alkoholitonta juomaa. Kokislasiakin mulla on luultu Long Island Ice Teaksi jne. :D

Vierailija
18/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa olet joutunut selittelemään valintaasi ja kenelle? Minä juon todella vähän alkoholia (en tykkää alkoholin aiheuttamasta hiprakasta, minkä lisäksi mulla on taipumusta migreeniin) ja otan usein juhlissa alkoholittoman vaihtoehdon. Koskaan ei ole kukaan kysynyt multa mitään eikä kommentoinut mitenkään. Tai no, ehkä nuorena baarissa joku on uteliaisuudesta kysynyt, mutta vastattuani "En käytä juurikaan alkoholia" se on ollut kaikille ok.

En tosin tee asiasta mitään numeroa - kukaan tuskin usein on huomannutkaan, että mulla on lasissa alkoholitonta juomaa. Kokislasiakin mulla on luultu Long Island Ice Teaksi jne. :D

niin vapaa-ajalla kuin työhön liittyvissä. En tee asiasta numeroa, mutta valitettavasti kanssaihmiset ovat sellaisia superkyyliä, jotka heti kuulevat baaritiskitilaukseni tai bongaavat oitis minkä lasin nappasen tarjoilijan tarjottimelta. Ja ihmettelevät sitten suureen alkoholittomuuttani. Usein teenkin sitten niin, että otan viinilasin, kostutan huuleni siihen ja laitan sen sitten vaivihkaa sivuun.

Vierailija
19/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tarjosivat sit alkoholitonta :) ap

ja kato kuopalla. Se on ihan eri väristä mitä Danielin lasissa! Eli eipä taida olla kuoharia!

Vierailija
20/20 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vapaa-ajalla kuin työhön liittyvissä. En tee asiasta numeroa, mutta valitettavasti kanssaihmiset ovat sellaisia superkyyliä, jotka heti kuulevat baaritiskitilaukseni tai bongaavat oitis minkä lasin nappasen tarjoilijan tarjottimelta. Ja ihmettelevät sitten suureen alkoholittomuuttani. Usein teenkin sitten niin, että otan viinilasin, kostutan huuleni siihen ja laitan sen sitten vaivihkaa sivuun.

Tuo on ihan pyllystä. Mitä se kenellekään kuuluu, mitä kukakin juo. Tosi epäkohteliasta. Ehkä voisit joskus heittää vaikka jonkun "Minulla on aivokasvain ja epilepsia" -kommentin ja katsoa, miten reagoivat. :D

Lasin ottaminen ja huulten siihen kostuttaminen on tietty hyvä keino. Sitä mukaa kuin muut juovat lisää lasin voi lykätä jonnekin sivupöydälle ja unohtaa sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi