Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ClearBlue- raskaustesti

Vierailija
20.09.2011 |

Sain siihen sen pystyviivan tosi ohuena. Onko viivan paikka vai mikä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa r-testeissä on lisäksi maininta, että vaikka viiva olisi heikko tai haalea, mutta jos se on ilmestynyt testiajan sisällä, niin tulos on positiivinen. Ja kyllä mä mielummin uskon sitä, mitä kaikki lääkärit ja terkat on mulle sanoneet kuin sitä, mitä yksi tärähtänyt mamma sanoo av:lla.

Vierailija
22/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot meinaa kyllä mennä. Oireita on, mutta en mitenkään usko, että voisin olla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin vaikeatulkintainen, niin käyttäkää vaikka apteekin testejä. ei viivaa_ negatiivinen, on niissä nega ja viiva = positiivinen.

Vierailija
24/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viivaa = negatiivinen

viiva = positiivinen

t. 19

Vierailija
25/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä 3 (kolme) omakohtaista kokemusta, joista 2 (kaksi) on varmistettu myös labrassa. Eli raskaushormoonia ei ole voinut olla ja silti testiajan sisällä kaikkiin kolmeen olen tuon ohuen viivan saanut, ja vain ja ainoastaan cb:n testeillä. Ja syyn tähän toki haluaisin itsekin tietää. On veikattu syyksi paleltuneita testejä, valmistus virhettä jne jne jne...yhtälailla sama, jos testiin ei vaan voi luottaa.

Vierailija
26/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on monta keskustelua aiheesta. Ja niin se vain se ohut viiva on nega. Asiaa voi ihan vaikka googlella etsiä.

Vierailija
27/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan hermoilla koko päivän, että mikä on.

Vierailija
28/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli samaan testiin myös iihan ohut "reunaviiva", ajattelin varmistaa digitaalisella, ja näyttöön tuli "ei raskaana". onneksi tein vielä yhden citymarketin testin, joka oli ihan selkee olussa, nyt tyttö yli vuoden vanha.

Vierailija
29/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis plussa piti kirjottaa

Vierailija
30/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu toista viivaa. Eli ihan susi oli toi clearblue

Vierailija
31/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu toista viivaa. Eli ihan susi oli toi clearblue

Ei ihan tosi noihin voi luottaa yhtään. Mutta tietysti on mahdollista silti, että olet raskaana. cb on herkempi kuin se apteekin oma, että voit parin päivän päästä testata uudestaan. Mutta kyllä se vain voi vääriä positiivisiakin antaa tuo cb. Toivottavasti asiat menee niin kuin haluat :)

Vierailija
32/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teen perjantaina, ja aamupissasta. En ole aikaisemmin saanut mihinkään testiin minkäälaista jälkeä, testiviivan lisäksi.

Vierailija
33/40 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla repes niin kuuppa noiden testien takia, että meinasin jo alkaa tosiaan korvauksia vaatimaan, mutta kun ei sitä pysty sitä aikaakaan millään todistaa. Jotku cb:kin on kyllä toiminu ihan niinkuin pitääkin, selviä plussia ja selviä negoja, mutta tosiaan nuo ihan ohuen ohuet on ollu negoja, mikä on sinänsä ihan käsittämätöntä. Mutta toivoa tietysti on, eihän se mitään tarkoita jos tuo on nega, voi ihan hyvin olla huomena plussa. Tsemppiä!

Vierailija
34/40 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siihen sen pystyviivan tosi ohuena. Onko viivan paikka vai mikä?

Hei! Minä sain kanssa samanlaisen tuloksen muutama päivä sitten! Tein sen jälkeen apteekin raskaustestin mutta negatiivista näytti.. Ärsyttää tuollaiset testit, jos näyttää vääriä plussia! Huonoa oloa on vieläkin ja tuntuu että oisin raskaana... Täytyy varmaan tehdä vielä yksi testi.

Vierailija
35/40 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... Miten kävi? Oletko raskaana? Vai oliko tulos virheellinen. Mukava ois tietää, luottaako noihin ohuisiin pystyviiva tuloksiin.

Vierailija
36/40 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein 5-6 tavallista testiä, jotkut selviä negoja ja jotkut epäselviä. Viimeinen todella haalea plussa. Siihen en sitten uskonut kun muut oli olleet negoja. Siinä vaiheessa menkat oli jo kolmisen viikkoa myöhässä.

Sitten näin mainoksen tuosta testistä johon tulee selkeä testi ja hain sen. Siinä luki selvästi että raskaana.

Myöhemmin selvisi että olinkin tuon testin tehdessä rv3+4 ettei ihme vaikka muut testit aiemmin oli negoja vaikka menkat jo paljon myöhässä.

Vierailija
37/40 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selkeä teksti, ei testi.

Vierailija
38/40 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
39/40 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut raskaana. Kaikki muut (herkätkin) testit näyttivät negaa. Virheellinen testi siis.

Kokeile toista testiä.

Vierailija
40/40 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kyse ole ollut varhaisesta keskenmenosta, mikä on todella yleinen?

Tein äsken clearbluen testin ja sain ohuen sinisen viivan. Täysin selvän, mutta ohuen. Menkat olleet myöhässä ja todella raskautunut olo. Tänään kuitenkin alkoi menkat. Kipuja on paljon.

Olen tehnyt clearblue testejä elämäni aikana tosi monta ja ihan täysiä negatiivisia olen aina ennen saanut.

Ihmeellistä, miten joku testi voisi antaa väriä ilman hcg:ta. Haamuviivat on eri asia.