Pyyntö teille imeväisikäisten kanssa liikkujille!
Älkää tukkiko vessaa sillä että menette sinne syöttämään vauvaa.
Eilen oli järvenpään prismassa sellainen tilanne että isompi vessa oli pois käytöstä remontin ajan joten käytössä oli vain infon vieressä oleva 1 naisten ja 1 miesten vessa.
Siinä naisten/inva/lastenhoitohuonevessa oli sen verran kauan varattu että en voinut muuta keksiä kuin joku siellä syöttäisi vauvaa.
arvaus meni oikeaan, ulos asten äiti vauvansa kanssa.
Tuskin kellään nyt 15minuuttia menis vaipanvaihdon kanssa.
Itsellä on 5 lasta ja tiedän että vauvalle voi tulla nälkä mutta älkään tukkiko vessoja Kiitos!
Kommentit (23)
että voi helvetti teidän mammojen kanssa. Ensin jos imettää julkisesti saa kuraa niskaan kun tekee niin, sitten menee vessaan ettei vain kenenkään itsestään epävarman mamman mies näe sun rintaa, niin edelleenkin valitetaan. Välillä on todella vaikea uskoa täällä kirjoittelevien ihmisten olevan äitejä, koska silloin kyllä pitäisi ymmärtää, että imetys on täysin luonnollista. Vai onko niin, että imetyksestä valittavat naiset eivät itse ole imettäneet lapsiaan? Silloin ymmärtäisin sen hirveän valituksen. KUn ei tiedä asiasta mitään.
imetän siellä missä vauvalla tulee nälkä =)
Jos kaupassa on lastenhoitohuone, imetän siellä. Ainakin täällä Cittarissa on ihan tuolit ja imetystyynyt siellä lastenhoitohuoneessa. Mitäs varten ne siellä on, jos ei imettämistä..
Kun olemme vessajutut hoitaneet, avaan oven lukosta. Et muut pääsee sisälle jos on hirveä hätä. Siellä on erillinen vessa siis.
Prismassa taas on vessa samassa, siellä on myös mikro, syöttötuoli jne.. Luulen et taaperoikäisen syöttäminen vie enemmän aikaa mitä imetys ;D
Voisko vessan oventakaa kysästä, viekö vielä kauan. Jos on lapsi jolla on hirveä hätä, eikä voi pidättää =) eihän tuo ole vaikeaa.
Itse ainakin oven avaan ja ei tuohon imettämiseen meillä mene kuin max.10min.
vaan läiskäisen kukkahattutätien kauhuksi ison, suonikkaan, maksaläiskäisen läskitissini tiskiin ja imetän vauvaani missä ikinä satun olemaan! >:D Ja jos joku tulee urputtamaan, niin suihkaisen sille maitoa naamaan, johan hiljenee!
Terv. 100-kiloinen H-kupin läskitissi-mamma