Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLOIN YHTEYS TARHAAN?

Vierailija
19.09.2011 |

Kun lapsi on nyt muutamaan otteeseen ollut todella itkuinen ja sanonut,että tarhassa ilkeitä tätejä.

Kun kysyn, mitä tarkoittaa?

Sanoo, että pakottavat syömään kaiken,vaikka ei halua. Lapsi 4v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten, jos et halua lapsen kuullen asiasta puhua, soita pk johtajalle. Kyllä tuosta voi hyvin kysyä, jos kerran on itkeskellyt asiasta useaan otteeseen. Minä soittaisin. Kyllä sinne otetaan yhteyttä turhemmistakin asioista.

Vierailija
2/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä pidetään tarhassa, ei lapsia. Mutta asiaan:

Otat puheeksi heti viedessäsi lasta. Kysyt ihan reilusti suoraan, ei ilkeästi tai provosoivasti, vaan tavallisesti ja uteliaasti, että miten lapsen ruokailut sujuvat. Ja kerrot mitä lapsi on kertonut, eli että hänen mukaansa häntä on pakotettu syömään kaikki vaikka ei halua. Voit vaikka ennen tuota kysyä ensin minkälaiset pelisäännöt tai tavat teillä on ruokailussa, riittääkö että maistaa, vai että syö puolet vai onko pakko syödä kaikki.

Törkeää toimintaa jos oikeasti noin toimivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te puhu henkilökunnan kanssa joka päivä? Totta kai tuollaisesta pitää puhua ihan heti!

Joku syyhän lapsen itkuun on. Ei välttämättä se minkä lapsi itse esittää, mutta kyllä toisen pahaan oloon pitää tarttua.

Ihme välinpitämättömyyttä.

Vierailija
4/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jalkeen pidat tarkasti silmalla tilannetta ja joka paiva lasta pois hakiessa kyselet 'tadeilta' etta miten on paiva mennyt. ja kotona sitten lapselta.

Vierailija
5/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenaamulla kerrot tuon mitä kirjoitit.

Vierailija
6/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät lastasi tarhassa!

Vierailija
7/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut asian jo aikaisemmin puheeksi. Olen sanonut, että lapsen pitää maistaa kaikkea, mutta se riittää, pakottaa ei saa.

Juttelin tästä päiväkodin johtajan kanssa. Muutaman päivän päästä tuli lappu, jossa luki miten johtaja luottaa työntekijöihin ja kehotti minua tulemaan seuraamaan ryhmää,jos haluan. Kun kuulemma lapsia opetetaan ennakkoluulottomaan ruokailuun.

Minä en luota enää johtajaan saatikka työntekijöihin. Mutta nyt ekan kerran lapsi ihan itkee asiaa ja nyt tekis mieli ottaa jo yhteys johonkin muuhun tahoon. Ja aina kun lapsi sanoo,että tarhassa kurjaa, siellä on samat hoitajat olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi