Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain linkin Google+ kutsun mutta saako kutsuja tietää

Vierailija
18.09.2011 |

että juuri minä olen liittynyt mukaan hänen kutsustaan?

Kun en nyt halua oikeita tietoja laittaa kun muuttaa sen kaikkiin google-tuotteisiin niin keksisin jonkun ihan huuhaan tähän hätään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muutenkaan nyt sellainen että sinne kannattaa liittyä? ap

Vierailija
2/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät eri Gmail-osoitetta kuin mihin kutsu on lähetetty, kutsuja ei sinua löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät eri Gmail-osoitetta kuin mihin kutsu on lähetetty, kutsuja ei sinua löydä.

oli eräässä suljetussa yhteisössä avoin kaikille. Nyt kun luen noita tietokäytäntöjä sun muita mulla taitaa olla niin paljon salattavaa ;) että taidan jättää kuitenkin väliin.

Teen siis googlen ohjelmilla (blogger/dokumentit/sähköposti/picasa) vaikka mitä mutten missään tapauksessa halua tulla yhdistetyksi samalla nimelläni näihin kaikkiin.

Muutamaa blogiakin pidän saman käyttiksen alla mutta irrallaan toisistaan eli ne näkyisivät sitten molemmat tuolla google+ palvelussa? Sen sai toki piilotettua, mutta parempi pitää piilossa edelleen, minun mielestäni.

ap

Vierailija
4/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eräässä suljetussa yhteisössä avoin kaikille. Nyt kun luen noita tietokäytäntöjä sun muita mulla taitaa olla niin paljon salattavaa ;) että taidan jättää kuitenkin väliin.

Teen siis googlen ohjelmilla (blogger/dokumentit/sähköposti/picasa) vaikka mitä mutten missään tapauksessa halua tulla yhdistetyksi samalla nimelläni näihin kaikkiin.

Muutamaa blogiakin pidän saman käyttiksen alla mutta irrallaan toisistaan eli ne näkyisivät sitten molemmat tuolla google+ palvelussa? Sen sai toki piilotettua, mutta parempi pitää piilossa edelleen, minun mielestäni.

ap

mutta en halua tulla yhdistetyksi bloggaajana A dokumentin luojaan B jne. Luonnollisesti "nimeni" joka näkyy noissa molemmissa on sellainen joita on satoja ellei tuhansia eli ei voi yhdistää niin muuten. ap

Vierailija
5/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne blogit ja muut Googlen serviisit siellä kenellekään näy, vaikka samaan tiliin olisi sidottukin.

Vierailija
6/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne blogit ja muut Googlen serviisit siellä kenellekään näy, vaikka samaan tiliin olisi sidottukin.

Eli yhteisö tutuista vähän niinkuin FB:ssäkin, jolle voi jakaa sisältöä. No juu, mulla kun on ERI ihmisiä eri blogien ja dokumenttien jne lukijoina eli en tuonne "netti"persoonani profiiliin lisäisi irl-kamuja ollenkaan koska he eivät ole tietoisia tästä nettipersoonastani ja sitten ymmärsin että pystyy tekemään niitä ryhmiä mutta en oikein tiedä miksi mä niille tuota kautta mitään jakaisin kun blogissahan kaikki on jo....

Ja sit niitä ns. lehtileikkeitä... No, kinnostun milloin mistäkin eli se ei aina kestä kauaa joten tuollainen ei välttämättä ole sellainen ominaisuus jota nyt haen.

Oliko siellä muuta ihmeellistä? Käyttäjäkokemuksia olisin vailla?

Ehkä tämä palvelu on kuitenkin sellaisia ihmisiä varten jotka ovat ns. omia itsejään verkossakin kuvine päivineen. Kun itse haluan pitää kaikki tällaiset kiinnostuksenkohteeni erillään. ap

Vierailija
7/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä palvelu on kuitenkin sellaisia ihmisiä varten jotka ovat ns. omia itsejään verkossakin kuvine päivineen. Kun itse haluan pitää kaikki tällaiset kiinnostuksenkohteeni erillään. ap

Omana itsenä siellä pitäisi liikkua. Omalla nimellä. Käytännössä se on kuin Facebook, paitsi ettei siellä ole vielä yrityksiä.

Vierailija
8/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana itsenä siellä pitäisi liikkua. Omalla nimellä. Käytännössä se on kuin Facebook, paitsi ettei siellä ole vielä yrityksiä.

Kun on mulla ihan omanniminenkin sähköpostiosoite jonka tutut tietävät mutta en sillä taas bloggaa tai tee mitään ihmeellistä netissä virallisesti. Ehkä joskus voisi sillä liittyä ja sitten haalia kavereita mutta sittenhän se olisi kuin FB enkä sitäkään oikein enää nykyään jaksa ;) ap