Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menkat+kierukka- silti raskaana?

Vierailija
18.09.2011 |

Olenkohan tulossa ihan pöpiksi päästäni mutta minulla on ollut tosi pitkään semmoinen olo että olisin raskaana. Minulla on kuparikierukka ollut kohta vuoden ja kuukautiset ovat tulleet aina säännöllisesti. Silti mulla on raskausoireita (väsymystä, pahoinvointia yms.) Mutta olen vain tuudittautunut sillä ajatuksella että kun on tuo kierukka ja menkat tulee ihan norm. niin en mitenkään voi olla raskaana.

Voi voi mun pääparkaan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut? :D Siis ihan kaikella hyvällä toi, itse olin kans vainoharhainen vielä viimeviikolla (tosin meillä ehkäisynä pelkkä kortsu) ja tein testin. Negahan sieltä tuli ja sillä selvä, ei tarvii miettiä.

Olen jostain lukenut raskaudesta, joka jatkui, vaikka kierukka äidillä olikin. Tiedä häntä, oliko se sitten tosiasia vai uutisankka, mutta tekisin testin ihan vaan mielenrauhan vuoksi kuitenkin.

Vierailija
2/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöittymistä, vaan yrittää estää alkion kiinnittymistä. Tosin se kupari haittaa jonkun verran hedelmöittymistäkin. Mutta kuparikierukka kädessä on moni tähän maailmaan tullut. Ei maailman varmin ehkäisymuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis kävin tänään lähi s-marketissa että olisin ostanut rakaustestin, mutta ei siellä ollut :(

Huomenna on tarkoitus käydä ostamassa testi. Voi tsiisus kun jännittää...

Mulla vaan lyö päässä toi että enhän minä mitenkään voi olla raskaana kun menkat tulleet ihan normaalisti.

NO huomenna se selviää :)

Vierailija
4/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa mitään, täälläkin vasta oli ketju, jossa puitiin keskimäärin sataa tapausta, joissa nainen kuvitteli, ettei ole raskaana, koska menkat tuli kokoajan, mutta kappas vaan, vauvahan se siellä!

Menkat nyt ei meinaa mitään ja itsekin tunnen 3 raskautta, joissa menkat on tulleet kokoajan normaalisti. Siis yhdellä kaverilla yks raskaus ja toisella kaverilla 2 raskautta, joiden aikana ihan normimenkat kokoajan.

Mut huomennahan se hei selviää, onnea matkaan! :)

Vierailija
5/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kauhistuttaa myös se kun olen nyt lähiaikoina kuullut niin paljon juttuja (lienekö urbaanilegendoja vai mitä) siitä miten naisia on viety sairaalaan vatsakipujen kanssa ja siellä selvinnyt että lähdetäänpäs synnytysosastolle :) Siis just se että naiset eivät ole tienneet ollensa raskaana (menkat tulleet normaalisti).

Vierailija
6/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä nukkumaan että jaksaa oikein aikaisin mennä kauppaan taaperon kanssa :)

-ap-

Vierailija
7/8 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tässä kävi? Itellä vähä sama kauhuskenaario mut hormonikierukan kanssa :/

Vierailija
8/8 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo väsymystä ja pahoinvointia nyt ei ole ikinä kellään muulla kuin raskaana olevilla naisilla..