Huomenna alkaa nutraus, lähteekö kukaan mukaan?
Kommentit (13)
Tuttua juttua, mutta taas pitäis saada niskasta kiinni! Käyn huomenaamuna vaa'alla kauhistumassa ja ilmoitan sitten alkupainon :D Luultavasti olen vielä noin 7kg tavoitteestani.
T: Kanelikatti :)
Eiks sitä easy diettiä saa syödä hirveen vähän? Oliks se vaan 3 pussia päivässä?
Mun mielestä Nutriletin kanakeitto on ihanaa, syön sitä joka päivä töissä vaikken olisikaan enellä :D
ap
toiset puolittaa niitä pusseja, jotta saa useammin syödä. mulle riitti noi kolme päivässä ihan hyvin, kunhan muisti juoda vettä riittävästi välillä.
-ohis-
Vaa'alla käyty aamusella ja se näytti 73,3kg. Jaiks, kilo tullut viikonlopun aikana, kun meni viljatuotteita aika runsaalla kädellä. Eli tänään siis alkanut nutraaminen, joka mulla menee näin:
aamu: näkkäri vermeineen, tee (näissä yhtä paljon kaloreita kuin pirtelössä, mutta taisi olla vähemmän hiilareita)
lounas: puolikas Nutrilett -patukkaa
välipala: Nutrilett kanakeitto
päivällinen: puolikas patukkaa
iltapala: pirtelö
Ja päivän mittaan saatan syödä esim. omenaa, kiiviä tms.
Mites muilla meni eilinen?
Vaa'alla käyty aamusella ja se näytti 73,3kg. Jaiks, kilo tullut viikonlopun aikana, kun meni viljatuotteita aika runsaalla kädellä. Eli tänään siis alkanut nutraaminen, joka mulla menee näin:
aamu: näkkäri vermeineen, tee (näissä yhtä paljon kaloreita kuin pirtelössä, mutta taisi olla vähemmän hiilareita)
lounas: puolikas Nutrilett -patukkaa
välipala: Nutrilett kanakeitto
päivällinen: puolikas patukkaa
iltapala: pirtelö
Ja päivän mittaan saatan syödä esim. omenaa, kiiviä tms.
Mites muilla meni eilinen?
kaksi viikkoa voisin kokeilla.Olin 8 v samassa painossa,mutta raskaus jätti n.8-10 kiloa.Urheilen paljon,mutta nyt kotona ollessa tulee syötyä liikaa!Lapsi nyt 1.5 v.
niillä. Kai nekin kelpaa? Tykkään enemmän niiden mausta.
Aamun paino 86,7, tästä lähtee
*ryystää suklaapirtelöä*
Paino laskenut 3,3 kg, vyötäröltä lähtenyt 6 cm. En tajua, miten pystytte noita Nutriletteja syömään, ne maistuu aivan kauheelle. Easy diet on paremman makuista ja tehokkaampaa, vähemmän hiilareita.
Muistakaa juoda PALJON vettä, vähintään 3 l/pv.
Oliks se vaan 3 pussia päivässä?
Mun mielestä Nutriletin kanakeitto on ihanaa, syön sitä joka päivä töissä vaikken olisikaan enellä :D
ap
Painoa pudonnut vain 0,6 kiloa, mutta menin sortumaan eilen pieneen satsiin makaronilaatikkoa. Hyi mua! Viikonloppuna on kurssi, jolla täyshoito, pakko syödä sielläkin, mutta kevyesti.
Nyt pitää skarpata!
pää ei särje ja muutenkin ihan ok olo :)
ap