Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tää kirja kertoo? Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin.

Vierailija
18.09.2011 |

Mä olen joskus lukenut, mut nyt ei tuu mileen mistä se oli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin tosi paljon, jotenkin koukuttava kirja vaikka ei ollutkaan henkeäsalpaavaa toimintaa täynnä koko ajan.

Vierailija
2/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin sen aikoinaan yhdeltä istumalta, läpi yön. Onneksi ei aamulla ollut luentoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat jossain metsässä, ja yksi niistä nuorista oli omituinen, jotenkin hauras tai jotain...

ap

Vierailija
4/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;imust aomituinen ja sekava kirja, en tajua miksi jotkut tuota niin kovasti kehuvat.

Vierailija
5/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kirjan paahenkilo oli "koyha" poika kaliforniasta joka ystavystyi yliopistossa 5 rikkaan tyypin kanssa. He opiskelevat latinaa yhdessa. Kaikilla on jotain salaisuuksia.

Vierailija
6/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n länsirannikon tavisperheen poikaa kiehtoo klassinen eurooppalainen kulttuuri, muinaiskreikka ja latina. Vanhemmat vastustavat, mutta muistaakseni opettajansa avulla ja isän nimmarin väärentämällä poika saa stipendin johonkin itärannikon eliitticollegeen, jossa noita asioita voi opiskella. Perillä poika ihastuu pieneen opiskelijaporukkaan, joka tosissaan harrastaa niitä rituaaleja, joista taruissa kerrotaan. Upea kirja nuoruuden huumasta. Myös aivan loistava dekkari. Pakko lukea putkeen.

Vierailija
7/7 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli-ihmiskompleksista. Mäkin luin sen aikoinani, tykkäsin siitä, viihdyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi