Voi Herran jumala!! Miten suhtaitua?? APUJA
Tyttäreni on 15v. kohta 16v.
Oli poikaystävänsä luona yötä ja soitti: "äiti älä säikähdä, mutta me mentiin kihloihin!" Ilonen yllätys tuo on mutta miten suhtautua asiaan?? Poika täytti just 16v.
Tyttäreni asuu isänsä luona. Mitenköhän isä suhtautuu asiaan? Isä on jotenkin vanhan aikanen.
Nuorukaiset on seurustelleet n. 1v 7kk
Kommentit (10)
ehkäisy on kunnossa, ettei kohta tule sitten uusia uutisia..
tyttöni sanoi ettei harrasta mitään ilman kondomia, mutta nekin voi joskus pettää.
Mutta muuten on tosi ihana pari kuin luodut toisilleen. Onnellisia ovat.
Mutta nuoret saattaa olla hyvinkin pitkään yhdessä, jopa lopun ikäänsä. Mä itse olin 16 kun menin kihloihin ja saman äijän kanssa olen nyt, 22 vuotta myöhemmin.
tyttöni sanoi ettei harrasta mitään ilman kondomia, mutta nekin voi joskus pettää. Mutta muuten on tosi ihana pari kuin luodut toisilleen. Onnellisia ovat.
Ja mitäs väliä noilla kihloilla oikeasti on, ihan sama mun mielestä seurusteleeko nuoret sormuksilla vai ilman.
Lohdutat jos tulee ero, suunnittelet häät mukana.
Onhan tuo nykyään harvinaisempaa, mutta kieltämällä tulee lähinnä eripuraa.
Ehkäisy on se juttu, mutta kyllä sitä voi tulla vahingossa raskaaksi, vaikka ei olisikaan kihloissa.
mahdollisuus pelottaisi. Vähintään muistutat tyttöä siitä, että kondomi pitää olla päällä ihan alusta asti ja aina pitää lopuksi tarkistaa, että se on pysynyt ehjänä ja jos ei, niin heti jälkiehkäisypillerit apteekista.
Eihän kihlat nykyään tarkoita mitään, varsinkaan ton ikäisillä. Vuoden parin kuluttua varmaan jo ihan uudet tuulet puhaltaa. Kunhan vaan tosiaan pitävät huolen ehkäisystä.
Kihlat ei tarkoita nykyään mitään. Nykymenolla tyttösi on ollut vähintään 5 kertaa kihloissa ennen kuin täyttää 18 vuotta.
Voihan olla että ovat onnellisia yhdessä vielä 70 vuoden kuluttua, tai sitten