Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäätelöbaari lasten synttäreillä on 2010-luvun banaanikakku!

Vierailija
18.09.2011 |

Lasten synttäreillä ihan viime vuoden aikana on tosi vauhtia yleistynyt jäätelöbaari. Siis että mukulat saavat itse hakea jäätelöbaarista jätskiannokseensa koristeita, karkkeja, keksejä jne.

Taitaa tuo lastensynttäreiden jäätelöbaari olla 2010-luvun banaanikakku :DDD

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia.

katsoin muuten jotain akkainkanavan hääohjelmaa, jossa häissäkin oli jätskibaari, Britanniassa ehkä(?)

Vierailija
2/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiselle äidille, joka on kädetön keittiössä. Kaataa vaan purnuista kamaa astioihin, ei tarvi sen ihmeemmin tarjoiluja miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kasarina. Meilläpäin se tosiaan oli voimissaan jo 80-luvun puolivälissä.

Vierailija
4/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sellaisten lasten synttäreillä, joilla on hyvinkin kädelliset vanhemmat:)

Mitä teillä kasariluvulla jätskibaaria pitäneet, tällä aikakaudella synttäreillä näkyy?

Vierailija
5/11 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tullut lastenkutsuja järjestettyä. Olen huomannut etteivät lapset syö kakkuja ja leivoksia. Turha niitä on siis tehdä.

Tarjoan jatkossa sitä mistä lapset pitävät, välittämättä siitä vaikka jonkun vieraan äiti olisikin valittava av-mamma.

Vierailija
6/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV? Itse teen lasten synttäreille yötä myöten kakkuja, piirakoita, pasteijoita, you name it, mutta niitä syö vain aikuiset. Tästä lähtien laitan lapsille jäätelöä ja karkkia, sitä mistä ne tykkää!

Vierailija
7/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo banaanikakku-vertaus on. Onko banaanikakku siis ollut aikoinaan hyvä vai paha??

Vierailija
8/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet yksilläkään jäätelöbaari-synttäreillä. Mutta hyvä niin, koska eivät syö jäätelöä. Eivät siis pidä siitä (outoa...).

Ja kaveripiirissä paljon maitoallergisia, joten ehkä sekin estänyt.

Vierailija
9/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito, muna ja vilja-allergiselle lapsellekin saattoi tarjota riisijäätelöä.

Vierailija
10/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 76 syntynyt enkä eläissäni ole saanut banaanikakkua synttäreillä, en omilla enkä kavereiden. Oliko se jossain päin Suomea kenties joku hittijuttu tuolloin?

Vierailija
11/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistelen omasta lapsuudesta (joka siis oli jonkin verran aiemmin, kuin 2010....) että kaikilla kavereilla oli synttäreillä täytekakut, jossa oli välissä banaania ja mansikkahilloa? Sitäkö tää tarkoittaa? Että se oli jotenkin noloa?

Meidän muksujen kaverisynttäreillä on ollut jätskitarjoilu sen vuoksi, ettei yksikään niiden kavereista syö kakkua! Eikä meidänkään lapsista kaikki... ja on sitä paitsi helpompi ostaa yksi paketti myös tofu/kaurajätskiä kuin alkaa värkkään maidotonta, munatonta, gluteenitonta ja ties mitä -tonta jokaiselle avaruusallergiselle vieraalle!

Sukulaisia ja muita aikuisia varten teen mieluummin vaikka voileipäkakun, monet aikuisetkaan ei tykkää makeista kakuista!

Eikä nuo valmiit tarjottavat välttämättä johdu kädettömyydestä... sitä varten on McDonald´s-synttärit ;-D