Haenko saikkua?
Perjantai-iltana tuli kurkku kipeäksi, eilen oli sikakipee, mutta ei muita oireita. Tänään ollut nenä aivan tukossa, tulee vaan keltaista paksua räkää. Mittasin kuumeen just, 37,5 astetta. En tiedä mikä on mun normaalilämpö. Mulla on tosi kipeä olo, mutta en tiedä, johtuuko se tästä tukkoisuudesta.
Aamulla olisi seitsemään meno, ja töissä muutenkin jo vajaamiehitys. Ravintolassa olen töissä. Olin vasta kolme viikkoa sitten flunssan takia kolme päivää pois.
Kommentit (3)
ravintolassa tautia eteenpäin, joten hae sairaslomaa.
Sairaana ei mennä töihin. Pomosi varmasti arvostaa kovasti jos tuut röhimään sinne ympäri ruokia ja lautasia ja heilumaan räkärättien kanssa. Sitten se ravintola vasta onkin vajaamiehityksellä kun kaikki muutkin sairastuu sun takia/kuljettaa taudin kotiin ja joutuu jäämään kotiin hoitamaan sairaita lapsia.
Itse olen mennyt töihin kipeänä JOS en ole räkätaudissa. Pikkukuumeilun ja lihaskivun kestän kyllä lääkkeiden ja tehostetun käsihygienian voimin, mutta juuri tuon tartuntavaaran vuoksi en mene räkätaudissa töihin.
T. Kehitysvammaisten ohjaaja
Kehtaanko soittaa nyt pomolle ja sanoa, että en tule huomenna? Tosiaan vastahan mä olin kipeenä.