Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sulla lapsena Nintendoa tms. pelikonetta?

Vierailija
18.09.2011 |

Mä olin lapsena toooooosi kade kavereille, kun toisilla oli NES ja toisilla taas SNES ja mä olisin niin kovasti halunnut jomman kumman (kaverin ja sen pikkuveljen kanssa tuli pelattua tota NES;siä monta tuntia putkeen kakruina, Mario ja BubbleBobble oli silloin pop). Ja itse asiassa olisin saanutkin serkun lasten vanhan NES:sin ja läjän pelejä n. satasella ja isäni oli jo lupaamassa sitä mulle, mutta meidän pirttihirmu (joka totteli myös nimeä mamma) sanoi tylyn ein..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äitini pelasi sillä enemmän kuin minä.

Vierailija
2/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut. Ainut oli pieni elektroniikkapeli? yhteisenä lapsilla. Ensimmäisen tietokoneeni, jossa muutama pelimahdollisuuskin, hommasin 24 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut,tai oikeastaan oli,mut ei keritty pelaamaan sillä (saatiin se papalta lahjaks)mut isä meni myymään sen jotta sais rahaa viinaan.Myi muutenkin aina meidän lelut,videot ym viinan takia

Vierailija
4/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game Boyn sain joskus 90-luvun alussa.

Vierailija
5/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla niitä pieniä elektroniikkapelejä tais meillä olla 3 tai 4.

Vierailija
6/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha, että silloin oli vain elektroniikkapelejä. Mulla oli sellainen kolmeosainen, jossa jänis väisteli kaikkia tippuvia esineitä. Tosin itse se kyllä omilla säästöillä piti ostaa, ja rahaa sai vain tekemällä töitä, ja ehkä synttäri/joululahjoiksi vähän. Esim. aika monen vuoden säästöt mulla taisi mennä, kun jouduin itse ostamaan sukset liikuntatunteja varten..

Vierailija
7/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne oli suht yleisiä. Snes tuli sitten muistaakseni 90-luvun alussa. Ja Sega tuli suunnilleen samoihin aikoihin.

Nes löytyi useammaltakin kaverilta, mutta itse en saanut.

Hankittiin sitten tietokone joskus -94 tai -95 ja siinä oli kasa pelejä ja siskon mies hankki mulle lisää pelejä.

Vierailija
8/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 51v ja kotoisin Lapin peränurkasta

Vierailija
9/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä oli todella monella pelikoneina.

Meillä itsellä ei ollut mitään noista, mutta kyllä niitä oli jo olemassa.

Heh, Nes kyllä tuli jo 80-luvulla.

Ja kyllä ne oli suht yleisiä. Snes tuli sitten muistaakseni 90-luvun alussa. Ja Sega tuli suunnilleen samoihin aikoihin. Nes löytyi useammaltakin kaverilta, mutta itse en saanut. Hankittiin sitten tietokone joskus -94 tai -95 ja siinä oli kasa pelejä ja siskon mies hankki mulle lisää pelejä.

Vierailija
10/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin joululahjaksi Sega muistaakseni vuonna -92 kun olin 7v. Olin sitä ennen olut niin kateellinen kaverilleni, jolla oli Nintendo ja Commadore (kirjoitetaankohan se noin?).

Kyllä sillä pelattiin pari kuukautta todella paljon ja sitten koko pelikone unohtui.

Vierailija
11/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun puolivälissä. Ja tietty GameBoy, joka tuli 80-luvun lopussa markkinoille.

Vierailija
12/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei commodore64 lasketa... Sellainenkin oli vaan muutamalla tutulla. Jollain oli niitä elektroniikkapelejä, mutta mä en kyllä saanut semmostakaan...

Sega meille tuli sit myöhemmin, kun mun 12 vuotta nuorempi veljeni oli melkein kouluikäinen.

Nessistä en oo ikinä kuullutkaan :O

T: "ikäloppu" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän