Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin rasittavimpia ovat koiranomistajat

Vierailija
09.09.2011 |

Pahimmat laittavat lähes joka päivä uuden kuvan koirastaan: Rekku tuolilla, rekku sängyssä, rekku,

lattialla, nurmikolla, pöydän alla, kaikkialla...

Huoh, ketä kiinnostaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten varmasti ärsyttävin ja tyhmin.

a) mulla on lapsi(a), joista yksi on vauva.

b) koirakin löytyy

c) ja kissoja

d) karppaan

e) äänestin persuja

f) pelaan farmvilleä

Kaikista näistä teen tilapäivityksiä. Kuvia julkaisen myös (paitsi lapsista).

Lisäksi päivitän asioita ruuanlaitosta, siivoamisesta, menemisistä ja tulemisista.

Niin ja teen yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä.

Saa piilottaa jos ei tykkää. ;)

Vierailija
2/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten lapsistani.

Murrosikäiset ei oikein tykkää kuvistaan äidin seinällä. En myöskään kerro lasteni tekemisistä jotain erikoisen juhlaa lukuunottamatta, vain omistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mamma on päivittänyt vauvansa kuulumisia 8krt/vuorokausi. Ja kommentit tasoa "Nukutti vauvan sänkyynsä", "syötti vauvan" ja "vauva sitä ja tätä". Toinen on julkaissut taas about 50 farmvillejuttua (estin näkymästä sivullani). Itse tunnen paljon koiranomistajia ja näiden kommentteja on murto-osa, mitä nyt aivan ihania pentukuvia välillä. Muttä farmvillet ja äidit ovat pahimpia. Myös ketjukirjeiden jatkajat välillä rasittaa, saattavat vaihtaa monta kertaa päivässä. Testeilläkin saa muut rasittumaan. Mutta onneksi on "piilota"-nappi

Vierailija
4/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden rakkien suolentoiminta kiinnosta ketään edes Naamakirjassa. Minä jätän moiset aloitukset vaan lukematta.

Vierailija
5/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsettomat sellaiset!

Kissa sitä kissa tätä... jokainen syöminen, hyppäminen, kiipeminen, miukaisu ja maukaisu pitää raportoida.

Vierailija
6/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai piilottaa julkaisut ettei tartte täällä valittaa.

Vierailija
7/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sinänsä kivan kaverin päivitykset piilotin, kun en jaksa enkä halua kuulla niiden piskien (joista tietenkin puhutaan kuin ihmisistä) edesottamuksista tai nähdä niiden kuvia (= sama rekku vähän eri asennoissa eri paikoissa)

Vierailija
8/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan täällä, jos vaikka joku koirallinen edes hieman oppisi hillitsemään itseään. On ihan ok laittaa kuva uudesta pennusta ja myöhemminkin kun on kasvanut tai jos on tehnyt jotain hyvin hupaisaa.

Mutta joka viikolle ei kyllä millään riitä muita kiinnostavaa julkaistavaa yhdestä ainoasta karvakasasta...

tai piilottaa julkaisut ettei tartte täällä valittaa.

Vierailija
9/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on koira (olen siis rasittava) ja vauva. minulla on FB kuvia koirastani ja vauvastani,joskus jopa yhdessa(!).

Hek.koht itseani arsyttaa eniten toisten vanhempien paivitykset tyyliin:

..taas tissiteltiin koko yo..

..voi kun on pikkuisen masu kipeana, tulisipa nyt kunnon pieru..

nama siis oikeita esimerkkeja kavereiltani.

mutta jos joku arsyttaa niin suunnattomasti, voitko olla vain lukematta?

minusta FB on jokaisen henkilokohtainen eika paivittajan tarvitse ajatella voiko arsytyksen pelossa laitta rakkaan lemmikkinsa yms kuvan sivulleen!

nain ainakin itse teen.

Vierailija
10/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sanan koira tilalle lapsi...

Vierailija
11/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mitä tahansa mieluummin kuin sitä paskaa.

Vierailija
12/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai-van sa-ma mitä ne muutama muu funderaa kun mun päivitykset on 98%:sti koiriin liittyvää. Blokakkoot mut hemmetiin kavereistaan jos ei mun elämä kiinnosta.

Vierailija
13/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksistä päätelleen lapsille ei jää aikaa, kun on niitä KOIRIA...

Vierailija
14/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en omista koiraa, ja koiranomistajatuttavat eivät todellakaan ole niin säälittävää sakkia että jauhaisivat paskaa koiransa paskasta.

Silti olen sitä mieltä, että farmvillemammat ovat alinta pohjasakkaa koko FB:ssä.

Vierailija
15/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainio yhdistelmä.

Joka päivä tulee lapselle uutta ihan vaan kotona, kun touhutaan koirien kanssa.

Paljon helpompi opettaa esim. kiusaamis-asioita.

Lapsi saa paljon uusia kavereita äidin tai isän koiraharrastusten kautta.

Meillä ainakin lapsi kulkee mukana ja touhuaa mukana.

Tänäänkin totes, että koiranäyttelyyn, mennään...

Ei ole nyt omia ilmoitettu, mutta josko lähettäis ihan katsomaan vaan :)

Vierailija
16/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koira ja laitan paljon kuvia yms. koirasta Facebookiin. Ei niitä ole kenenkään pakko katsoa, mutta tiedän että osa kavereista haluaa nähdä niitä eikä niissä ole mitään salattavaa joten laitan ne näkyviin kaikille.

Itseäni rasittaa enemmän vauvojen ja taaperoiden äidit, jotka päivittää pahimmillaan monta kertaa päivässä pelkkiä lapsijuttuja. Koskaan ei mitään muuta (minullakin on muita juttuja, ei vain koira-aiheisia).

Siis tyyliin: Tänään ekaa kertaa postilaatikolla ilman vauvaa, kuinkahan isi pärjää pienen kanssa

Tiivi-Taavin eka röyhtäys

Tiivi-Taavi röyhtäisi jälleen

Tiivi-Taavi nukahti

Tiivi-Taavi se tykkää äidistä

Tiivi-Taavilla on flunssa, voi äidin tuskaa kun katselee pienen kärsimystä

Tiivi-Taavi oksentaa, voi pientä

Tiivi-Taavilla ihottumaa

Taas päivystyksessä Tiivi-Taavin kanssa, kamala odottaa tuntikausia flunssaisen lapsen kanssa (no daa, onko pakko mennä pelkän flunssan takia joka kerta lääkäriin...)

Tiivi-Taavilla on kuumetta

Äidillä olisi lippu teatteriin mutta miten sitä raaskii jättää Tiivi-Taavin mummon hoitoon niin hirmu pitkäksi aikaa (Tiivi-Taavilla ikää 3 vuotta, esitys kestää pari tuntia, toim. huom)

Vierailija
17/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittaa lapsien vanhemmat, joilla on joku pakkomielle joka tunti kommentoida jälkikasvunsa tekemisiä. Milloin on itku, milloin nauru ja milloin tehdään pikkuprinssille soppaa ruuaksi. Koiranomistajat kalpenevat näille. Ihan kuin joka uusi vaate kiinnostaisi, joka lääkärissä/neuvolassa käynti jne. Onneksi nämä voi piilottaa omalta etusivulta, en jaksa lukea Antonien, Mineoiden ja Petterien ruumiintoimintojen erittelyä.

Vierailija
18/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietenkin kaikkien testien ja sovellusten käyttäjät. Erityisesti Farmville ja happy aquarium ovat omat inhokit. Mieluummin luen oikean koiran tekemisistä kuin tietokoneen kasvattamista pikselipossuista..

Vierailija
19/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille koiravastaisille, että koiranomistajat ne harvemmin mitää eritteistään laittaa, toisin ku äidit, jotka kertoo oman pennun paskomisen yksityiskohtaisesti ja kuinka monta puklua ja sontaa on tullu mikäki sekuntti.

:D

ihan ku muita kiinnostais niiden vauvan oksettava erittäminen, ei voi ymmärtää noita pissa ja kakkajuttuja, joita äidit suoltavat muille ja luullen että muita kiinnostaa niiden vauvan ällöttävät toimitukset. :D heh. nolaavat vaan itsensä.

mielummin katselen koiranpennun kuvia ku punanaamaisen ällöttävän vastasyntyneen ruttuisen vauvan kuvia :)monet äidit vielä kuvittelee että niiden pertti on niin söpö, mutta ei kaikki vastasyntyneinä todellakaan ole mitään söpöjä turvonneine naamoineen.

Vierailija
20/20 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tarkottanu niitä tilapäivityksiä lähinnä MUIDEN samankaltaisten eli koiraihmisten luettavaksi ja tiedoksi.

turhaa siinä räkänokkien äidit päätään aukoo tai töllistelee jos niin ottaa päähän ja harmittaa ja päivä menee pilalle.

hyvin harvaa ihmistä myöskään kiinnostaa sinun lapsesi ulostaminen tai rä'än valuminen, eikai ny kukaa halua heikotusta omasta tahdostaan itselleen lukiessasi penskojen eritteiden ilmaisua facebookissa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi