Syökö jotku vielä kanankoipia?
Mä en oo ostanu vuosiin! Niin vähän lihaa niissä ja suurin osa koivesta menee roskiin. Kaupoissa on nykyään niin paljon puhdasta kananlihaa, et mietin vaan ketkä noita koipia vielä ostaa...
Kommentit (28)
Harvoin miellä niitä syödään, mutta silloin yritetään valita mahdollisimman maustumattomia, eli niitä joissa liemi on jäänyt pohjalle.
Ne ovat helppoja valmistaa ja kyllä niistäkin joku meillä pitää. Todella kypsäksi kannattaa paistaa, ja pinta ehdottomasti ruskeaksi ja rapeaksi.
että kaikki luut, myös broilerin, antaa ruokaan makua.
Jos broilerinkoipia tekee oikein isolle sakille, luita, nahkaa ja jämiä jää sen verran, että niistä voi keittää juuresten kanssa hyvän liemen ja pakastaa tulevaa käyttöä varten. :)
irrotteletteko ne ennakkoon, vai sitten niistä kaikkien suussakäyneistä kierrätätte?
irrotteletteko ne ennakkoon, vai sitten niistä kaikkien suussakäyneistä kierrätätte?
nyt kaikkien suissa käy.
mutta sillon grillaan ne uunissa ja siivoan lihat pois esim. kanaviillokkiin tms. Ei siis viitsi syödä/syöttää lapsille sellaisenaan, koska tulee vaan vihaiseksi niin vähästä määrästä lihaa ja hirveä sotku.
Mä ostan aika harvoin rintafileitä, kun ne ei maistu sinänsä miltään. Käy kyllä suht reippaasti mausettuun intialaiseen ruokaan. Useimmin ostan tuoreen kokonaisen broiskun ja teen siitä joko padan tai paistan sinänsä.
On kuitenkin aivan erilaista, kuin pelkät fileet ja ei ole meidän mielestä hankala syödä, osataan käyttää haarukaa ja veistä.
jos osaa perata, ap ilmeisesti ei osaa :)
itse pidän niitä uunissa reilusti yliaikaa n. 2t jotta liha irtoaa kuin itsestään.
että kaikki luut, myös broilerin, antaa ruokaan makua.
Jos broilerinkoipia tekee oikein isolle sakille, luita, nahkaa ja jämiä jää sen verran, että niistä voi keittää juuresten kanssa hyvän liemen ja pakastaa tulevaa käyttöä varten. :)