Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kanarian reissu on lähtökohtaisesti junttia?

Vierailija
18.09.2011 |

Haluaisin katkon kamalaan, ankeaan talveen ja Kanaria olisi helpoin ja edullisin vaihtoehto reissulle ilman pitkiä lentoja / suurta aikaeroa. Yksille kavereille asiasta puhuttiin ja kommentti oli " en IKINÄ menisi Kanarialle, hyi yäk" Jostain syystä Thaimaa ei ole ollenkaan yhtä juntti; minulle ne on pakettireissuna suunnilleen samanlaisia katkoja arkeen.

Ollaan reissattu omatoimisesti Euroopassa ja kaukomailla lapsien kanssa ja ilman, mutta sellaiselle reissulle ei voi lähteä samanlaisella "aivot narikkaan varauksen tekemisestä alkaen"-mentaliteetilla kuin valmismatkalle.

No, kavereiden kommenteista viis; eiköhän me aurinkoa lähdetä kurkkaamaan tänä talvena junttityylillä oli muut mitä mieltä tahansa :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti sama asia!!

Ollaan monesti matkailtu Kanarialla ja tosi kivaa on ollut. Sitä paitsi nuo rantalomakohteet on kaikki lähes samanlaisia. Ollaan oltu Bulgariassa ja vaikka missä rannoilla, samantyylisiä paikkoja ne kaikki on.

Raivostuttavaa, kun joidenkin pitää esittää niin "muotitietoista", että Kanarianmatkaajia pitää haukkua junteiksi.

Itse olin kerran Thaimaassa enkä tykännyt yhtään! Oli aivan liian kuuma koko ajan, auringosta paloin ihan karrelle vaikka oli 50 suojakerroin, kamala haju kaduilla jne.

Kanaria rules!

Vierailija
2/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keino ylentää itseään, kun haukutaan muita:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut Kanarialla ja tuskin menenkään, sama koskee Thaimaata. Suosin kaukana lännessä olevia kohteita :)

Mutta miksi joku kohde olisi "juntti"? Jokainen valitsee kohteensa tilanteen ja toiveiden mukaan.

Uskon, että nuo mollaajat ovat lopulta vaan kateellisia.

Vierailija
4/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, nauran ja menen minne lystittää. Äskettäin olin Turkissa! Eikös se vasta ole junttia? Lämmintä oli ja se riittää minulle.

Vierailija
5/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan saaria seitsemän. On tyhmää pitää Kanarian saaria jotenkin junttikohteina, ihan vastaavasti monet Kreikan saaret, useat Turkin, manner-Espanjan, Egyptin jne kohteet ovat sitten juntteja.

Olen käynyt Kanarian saarilla - viidellä eri saarella - yhteensä noin 15 kertaa ... aina on asuttu 4-5 tähden hotellissa ja matkat eivät todellakaan ole olleet mitään halpoja, samalla hinnalla matkustaisi vaikka Thaimaahan. Toki olen käynyt muuallakin, noin 40 eri maassa. Kanarian saaret on kohteena ihan ok, kuten ap sanoi, lähellä ja keskitalvea lukuunottamatta lämpö on varma.

Vierailija
6/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö on luultavasti käynyt vain Playa del Inglesissä, joka on toki hirveä lomapaikka.

Vierailija
7/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin ihanaa päästä dyyneille sekstaamaan.

Vierailija
8/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyjä matkakohteita pitävät juntteina ne, jotka eivät ole kamalasti matkustelleet. Tai siis ovat ehkä ensin käyneet muutamalla pakettimatkalla ja sitten rohkaistuneet varaamaan omatoimisesta muutaman matkan Eurooppaan/Aasiaan. Tämän omatoimisuuden puuskan jälkeen _kaikki_ pakettimatkat ovat junttia.

Olen matkustanut todella paljon enkä koskaan sano mitään kohdetta juntiksi. Ei kuukausien reppureissaus Etelä-Amerikassa tai Siperiassa ja Mongoliassa vähennä mitenkään viikon Kanarianloman arvoa. Olen tehnyt molempia ja molemmat ovat oikein passeleita lomia tiettyyn elämäntilanteeseen! Samaa mietl äovat myös ne ystäväni, jotka matkustavat paljon. Vähemmän reissaavilta taas kuulee useinkin tuota juntti-kommentia.

Mukavaa ja rentouttavaa lomaa!

Vierailija
9/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että osahan kuvittelee olevasa parempia, kun eivät mene "massaturismikohteisiin" vaan yrittävät tutustua paikalliseen elämään. Totuushan on, että paikalliseen elämään tutustuvat naiset haluavat päästä paikallisten miehien makuupatjoiksi, yök.

Vierailija
10/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitteko vielä mikä Kanarialla olisi sellainen kiva lomakohde pienten lasten kanssa jos esim tuo Ingles on kauhea. En ole Kanarialla koskaan käynyt ja nyt sinne menoa suunnitellaan juurikin helppouden ja lyhyehkön lennon vuoksi mutta mikä olisi sellainen kohde jossa olisi lämmintä ja joka ei olisi se kauhein junttikeskittymä? Keskitalvella oltaisiin menossa, eikös silloin Gran Canaria ole lämpimin?

Vierailija
11/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti sama asia!!

Ollaan monesti matkailtu Kanarialla ja tosi kivaa on ollut. Sitä paitsi nuo rantalomakohteet on kaikki lähes samanlaisia. Ollaan oltu Bulgariassa ja vaikka missä rannoilla, samantyylisiä paikkoja ne kaikki on.

Raivostuttavaa, kun joidenkin pitää esittää niin "muotitietoista", että Kanarianmatkaajia pitää haukkua junteiksi.

Itse olin kerran Thaimaassa enkä tykännyt yhtään! Oli aivan liian kuuma koko ajan, auringosta paloin ihan karrelle vaikka oli 50 suojakerroin, kamala haju kaduilla jne.

Kanaria rules!

Vierailija
12/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saatu vähän vastaava reaktio, kun kerrottiin olleemme lomalla Bulgariassa. Ei oltu kylläkään lähimaillakaan rantoja, vaan reissattiin sisämaassa omatoimisella ns. kulttuurimatkalla. Eli juuri sellaisella, mitä jotkut pitävät trendikkäänä. Joillekin ei vain tule mieleen, että jossain maassa voi viettää monenlaisia lomia, eikä muutama turistirysä ole koko loma.

Sama juttu muuten Lapin kanssa, jotkut kuvittelevat sen olevan yhtä kuin Levi, jossa voi vaan lasketella ja ryypätä.

(Minulla ei ole mitään vastaan noita vastaan pakettimatkoja turistikohteisiin, itselle ne eivät ole vaan vielä sopineet, mutta eiköhän mekin jossain vaiheessa lähdetä ns. helpolle lomalle. Erilaiset matkat sopivat eri elämäntilanteisiin.)

Vierailija
13/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muutama turistirysä ole koko maa".

t. 13

Vierailija
14/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitteko vielä mikä Kanarialla olisi sellainen kiva lomakohde pienten lasten kanssa jos esim tuo Ingles on kauhea. En ole Kanarialla koskaan käynyt ja nyt sinne menoa suunnitellaan juurikin helppouden ja lyhyehkön lennon vuoksi mutta mikä olisi sellainen kohde jossa olisi lämmintä ja joka ei olisi se kauhein junttikeskittymä? Keskitalvella oltaisiin menossa, eikös silloin Gran Canaria ole lämpimin?

Siellä on Finnmatkojen Blue Village -kohde, joka oli aivan omiaan lapsiperheelle, joka lähinnä kaipaa lämmintä lastenallasta, aurinkoa ja helppoa meininkiä, siellä on Kids club lapsille päivisin, siistit huoneistot ja hyvät palvelut.

Vierailija
15/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka mutkan takana Suomibaari ja koko loman voi syödä tutusti ja turvallisesti muusi aj alihapullia.

Tämä koskee toki montaa muutakin paikkaa kuin Kanariaa esim. Thaimaan Phuket on aivan karsea paikka, koska siellä 80 % vastaantulevsiat on suomalaisia eikä maan alkuperäisyydestä ole jäljellä mitään kun kaikki on rakennettu turisteja varten.

Vierailija
16/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka mutkan takana Suomibaari ja koko loman voi syödä tutusti ja turvallisesti muusi aj alihapullia.

Tämä koskee toki montaa muutakin paikkaa kuin Kanariaa esim. Thaimaan Phuket on aivan karsea paikka, koska siellä 80 % vastaantulevsiat on suomalaisia eikä maan alkuperäisyydestä ole jäljellä mitään kun kaikki on rakennettu turisteja varten.

Eikös sun loman tarkoitus ole mennä sinne tutustumaan, miten paikalliset elävät ja samalla iskeä joku paikallinen mies? Siis seksimatka toisinsanoen

Vierailija
17/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin Kanariaa aika junttimestana, kunnes sinne muuta vuosi sitten äkkilähdöllä eksyin. Nyt reissuja on muutama takana. Kanarian saaret ovat sellainen perushelppokohde lasten kanssa, siistiä ja turvallista.

Etenkin Gran Kanarian havupuumetsät ja vuoristo ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Vuoristoissa on paljon kivoja pikkukyliä ja upeat vaellusnäköalat. Seuraavana kohteena taitaa olla matkan kahden miehen kanssa tuonne vuoristoille reissaamaan. Sopivasti rantalomailua ja liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä