Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Halla-ahon viisihenkinen perhe asuu 66 m2:ssä (kylläkin Eirassa)?

Vierailija
18.09.2011 |

Kuka on asunut kämpässä ennen heitä? Kenen osoite?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin sarjakuva eilen: "Asuin ennen Kaivopuistossa mutta nyt asun pahvilaatikossa!" Aika hyvä - kuin suoraan eräästä blogista - ainakin minä nauroin.

Hesarin Muumitkin oli aika hyviä, mutta eilen ei niitä enää ollut. Miksi ei? Muuta luettavaa ei Hesarissa sitten ollutkaan.

Sarjakuvat kunniaan. Aion mennä ostaan sen kirjan niistä paperittomista pakolaisista. Sehän alkaa niin että kämppä ja omaisuus menee ja joutuu kadulle ja pahvilaatikkoon. Olen kokenut tuon elämässäni kaksi kertaa! Eikös yksi kerta olis pitänyt riittää tajutakseen. Ei kait kun on puupää... eikä tajua katsoa ympärilleen ja havaita, että sama kävi muillekin perheenjäsenille. Ja niihin menetettyihin kämppiin ei kukaan halua muuttaa. Pitää tunkea itsensä johonkin sopivaan osoitteeseen, vaikka kämppä olisi pienikin.

Eipä ihme, että se kommaripalatsikin on ollut tyhjillään Manhattanilla 20 vuotta. Niin on Pariisissakin palatsit kait - joku oli halvalla myynnissä. Antaiskohan ne ne mulle ihan ilmaiseksi. Osoite vois istua paremmin kuin hansikas käteen.

Suomalainen täti-ihminen!

Vierailija
2/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän tuo asuminen heillä on ihanteellista ekologisuudessaan: niukasti neliöitä ja keskeinen sijainti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut H:n isän itse rakentama?

Vierailija
4/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo, josta vaimon äiti omistaa sen asunnon, jossa Jussi sitten asustelee perheineen. Näin sen jostain jutusta luin.

Vierailija
5/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä stalkkeri sinä olet? Aiotko mennä sinne taisteluvaunujesi kanssa uhkaavasti tuijottamaan?

Vierailija
6/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä olen ymärtänyt. Vaimon perintöä kuiteskin.

Vierailija
7/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ellei hirveästi viihdy kotona..

Vierailija
8/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatuksessa. Osoite löytyy puhelimen kanssa blogista, mutta älä laita tekstaria että" tiedän osoitteesi", nostaa poliisijutun uhkailusta.

Vierailija
9/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä stalkkeri sinä olet? Aiotko mennä sinne taisteluvaunujesi kanssa uhkaavasti tuijottamaan?

Hyvä idea! Saadaan ehkä Halla-aho noudattamaan kansanedustajalta vaadittavaa käytöstä jos laitetaan panssarivaunut ja kommandot hänen kotikadulleen. Kun kerran suositteli sitä Kreikalle, varmaan hyväksyy saman omalle kohdalleen.

Vierailija
10/10 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarit varmaan mielellään tappaisivat minut, joten jos tulee kultaa niin voi ollakin, että ostan tankkeja ja pyydän suomalaiset mukaan ja mennään ja vallataan kaikki hesalaisilta riistetyt kämpät takaisin. Eikös niitä ollut jotain 24000 tyhjillään? Venäläinen kiinteistövälittäjä oli mulle myymässä kun halusin ostaa itselleni niitä kotikämppiäni takaisin. Huh, huh...

Tehdään se jo huomenna kun Vickankin on Turussa ja valloitetaan Suomi takaisin. Sanotaan, että nyt Suomi on miehitetty! Miehittäjänä kotimaiset terroristit, joiden taustavoimat ovat tuntemattomat. Rahoittajat ovat ulkomaalaisia! Heh, heh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme