Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostamalla Liidistä säästää yli 50%

Vierailija
18.09.2011 |

Hintavertailuissahan ero Liidin hyväksi on n. 30%.

Mutta, jos suostuu tutkimaan mikä Liidissä on edullista ja ostamaan paljon niitä, saa kauppalaskunsa puolittumaan esim. Prismaan verrattuna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä huonot tarjoukset ruokapuolella.

Lidlissä tosi hyvät tarjoukset. Ruokalasku (+ pesuaineet, paperit, hygieniatuotteet yms.)pienentynyt huomattavasti kun siirryttiin ostamaan suurin osa Lidlistä.

Vierailija
2/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ihan onnistua, jos ei valitse aivan ihmeellisiä tuotteita ja esim. kahviksi suomalaiskaupan presidentin sijasta lidlin halpismerkkiä.

Osan samasta säästöstä voi saada hyödyntämällä tavallisen kauppojen tarjoukset.

Jatkuvasti halvempia on mm. levitteet ja maitotuotteet (suomalaisia), ja ainankin osa leivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi lasku kassalla Lidlissä johtuu? SIitä, että siellä tuotevalikoima on suppeampi, eikä siellä ole puoliakaan edes niistä perustuotteista, joita etsit LOL

Et saa kaikkea tarvitsemaasi - totta kai säästät!

Vierailija
4/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkuille Lidl on halvin mutta lapsiperheille ei? Muistan tästä lukeneeni jotain vuosi pari taaksepäin.

Vierailija
5/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon myös muualta. Lidlin vaippoja emme osta, ja iso osa hygieniatuotteista on toisista ketjuista. Mutta esim astianpesuaineet on sieltä, samoin suur osa ruuasta.

Leipäaitan ruisviipaleet tulee samlata hihnalta kuin ne tutummat ruispalat.

Vierailija
6/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varma tieto (mies oli töissä siellä). Maidot Valiolta, katsokaa sitä koodia maitopurkeissa- sama kuin Valiolla!

Lidlissä on pienten, kotimaisten firmojen tuotteita joita ei löydy muualta. Samoin ruotsalaisia juttuja, mm. sikahyviä lihapullia (lihapitoisuus 70%).

Vierailija
7/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10% rasvaa sis. kermaviili 0,39€.

Pekoni ilman nitriittiä tai sokereita 0,99€/pkt.

Täysrasvaisia juustoja, leikkeleitä, jogurtteja edullisesti. Vihanneksia myös ja muitakin kuin kurkkuja tai banaaneja, mm. ruusukaalta.

Vierailija
8/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatuotteita mitä tykkää käyttää. Joka kerta kun mä olen päättänyt alkaa säästämään ja alkaa ostaa Lidlistä, niin mä olen huomannut että kaikki mun lempparituotteet maksaa Lidlissä enemmän kuin Prismassa. Siihen jäänyt säästämiset.

Vierailija
9/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tavallinen kauppa" Mikä se on? Ja "löydy puolikaan tarvitsemastasi" Mistä te tiedätte mitä muut tarvitsee. Tähän voisin todeta, että suomalaisessakaan "tavallisessa" kaupassa ei sitten ole kaikkea tarvittavaa, koska ruotsissa valikoima on PALJON laajempi.

En ylipäätään tajua tätä kinastelua missä kaupassa kukakin käy. Sama kai se on mistä ne ruokansa hakaee jos vain sen tarvitsemansa saa.