Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat: Mitä työtä teet ja viihdytkö?

Vierailija
18.09.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut yövuorossa.

Vierailija
2/3 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

understand?

No itse olen lomalla ja olen vastaavana kehitysvammaisten palveluyksikössä ja viihdyn todella hyvin. Pienissä paikoissa on hyvä ilmapiiri. En kestäisi sairaalatyötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin töissä (nyt vanhempainvapailla) olin kirurgisella osastolla. Tykkäsin työkavereista, osasto oli hyvin johdettu ja hoidettu ja työ fyysisesti kevyttä. Mukavaa oli myös se, että suurin osa potilaista oli osastolla vain vähän aikaa, oli hauska tulla töihin kun ei tiennyt keitä siellä on tai keitä päivän mittaa tulee.

Mistä en tykännyt oli se, että niin suurella osalla potilaista oli joku muutamasta "vakio-ongelmasta" ja siis rutiiniohjelma hoidoissa, ja hoidettiin tosiaan vain sitä yhtä aluetta (niinkuin erikoissairaanhoidossa tietysti tuppaa olemaan), rutiini ei sovi minulle. Myöskin kuluttava ja ei mukava puoli töissä olivat sekavat päihteiden väärinkäyttäjäpotilaat. Niitä aina riitti. Kyllä sitä pari kertaa siivoaa pultsarin kuset huoneen nurkasta mutta kun kymmenettä kertaa ohjaa sekavaa ja mahdollisesti aggressiivista potilasta omaan vuoteeseen tämän harhailtua toisten vuodenerhoja kiskomaan, alkaa jo ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi