Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naimisissa ja ihastuin toiseen!

Vierailija
17.09.2011 |

Voi ei. Olen naimisissa ja ihastuin työmatkalla toiseen mieheen! Mies on eri puolella Suomea, molemmilla on lapsia, minä varattu, mies ei. mitä tehdä? kotona en ole kertonut mitään. Muilla kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän sattuu tämän tästä. Myös minulle. Ole iloinen että mies on toisella puolella Suomea. Unohda koko juttu! Usko vaan, että pääset siten itse vähimmällä.

Vierailija
2/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuvio muuten, mutta ihastuttu ilman työmatkaa. Neuvoa en osaa. Itsellä se meni sitten lopulta pettämiseksi. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun tosi helposti. Juuri työmatkalla ihastuin aivan päättömästi asiakkaaseen. Molemmat varattuja. Olin aivan huumassa koko reissun. En kertonut ihastuksen kohteelle enkä kerro miehelleni. En tee mitään. Tapaan asiakasta muutaman kerran vuodessa, joten eiköhän pahin sydämentykytys ole jo laantunut, kun seuraavan kerran nähdään. Olihan se ihanaakin tavallaan.

Vierailija
4/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin, mutta ihastuin omalla työpaikallani olevaan mieheen. Koko ajan olin varma, että liittoani ja perhettäni en tämän takia riko, mutta silti omat ajatukset ja tuntemukset toista miestä kohtaan ahdistivat. Mitään ei siis tapahtunut ja tuskin tunteet olivat molemminpuolisia. Ihastus meni vähitellen ohi, kun aloin huomata tässä toisessa miehessä ärsyttäviäkin piirteitä. Osa huumasta varmaan selittyi ihan sillä, että palasin työelämään hoitovapaan jälkeen ja oli niin kivaa olla taas aikuisten maailmassa.



En ole huomannut, että avioliitossamme olisi missään vaiheessa ollut mikään erityisen pielessä. Viihdyin oman mieheni kanssa, seksi toimi yms. myös ihastuksen aikana ja siksi nuo ihastumisen tunteet tuntuivatkin niin pahalta. En puhunut niistä mieheni kanssa, koska en halunnut loukata häntä. Olen yrittänyt ajatella, että jos hänellä olisi ihastusta jotain toista naista kohtaan, niin en haluaisi siitä tietää. Eihän ajatuksilleen voi mitään, toiminta on sitten eri asia.



Nyt kun en enää ole ihastunut, olen ehkä oppinut entistä enemmän arvostamaan tiettyjä asioita omassa miehessäni - juuri sellaisia, jotka tuossa toisessa miehessä alkoivat vähitellen ärsytttää. Ja siis korostan, että mitään ei tapahtunut, vaan kyse oli ihan esimerkiksi mielipiteiden vaihdosta kahvipöydässä, työtehtävistä sopimisista yms.

Vierailija
5/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on aina ihanaa.



Mieti haluatko pitää ihastuksena vai tehdä asialle enemmän. Jos enemmän, kerro ihastuksesta miehellesi ja miettikää yhdessä mikä on sellaista mitä voit tehdä toisen kanssa ilman että se vaikuttaa teidän kotioloihinne. Sitten voit ottaa yhteyttä ihastukseesi ja kysyä, kiinnostaako häntä.



Onnea uudelle ihastukselle :) Nuo piristävät aina luutunutta perhe-elämää.

Vierailija
6/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihastunut pari kertaa sinä aikana. Kumpikin kerta on päättynyt tosi nopeasti, eikä mitään ole tapahtunut, tietenkään, koska rakastan miestäni.

Mutta kiva huomata että ihmismieli toimii.



Unohda koko juttu ja pistä homma kokemuksen piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen eteen IRL...

Vierailija
8/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ihastuminen meni ohi. Kuinka nopeasti ihastuminen laantui? Itse olen vuoden verran ollut ihastunut työkaveriini ja loppua ei näy. En tosiaankaan ole mennyt pidemmälle, eikä ihastumisen kohde ole tietoinen tunteistani(en ainakaan usko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mua mitenkään vaivaa. En aio erota miehestäni. Onpahan vaan kivaa mennä aina aamuisin töihin :-) Mitään en siis ole asian eteen tehnyt enkä aiokaa. Olenpahan vaan ihastunut.

Vierailija
10/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ihastuminen meni ohi. Kuinka nopeasti ihastuminen laantui? Itse olen vuoden verran ollut ihastunut työkaveriini ja loppua ei näy. En tosiaankaan ole mennyt pidemmälle, eikä ihastumisen kohde ole tietoinen tunteistani(en ainakaan usko).

Mulla meni just jossain vajaassa vuodessa. Luulen, että osasyynä oli se, että miehestä tuli esille joitakin ei niin miellyttäviä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kaveriin ihastunut jo 6 vuotta. Viimeisen parin vuoden aikana olen nähnyt erittäin harvoin, mutta joka kerta nähtyäni miehen, ihastus taas roihahtaa liekkiin. Kerran oli puolen vuoden tauko ettei nähty ja heti kun näin vilauksen, tunsin miten sydän kiihtyi satalaukkaan. Täytyy tunnustaa että epäilin miehen puolelta samoja tuntemuksia ja jotain pientä oli ilmassakin. Uskon että asiat ois edenneet jos molemmilla ei olisi ollut puolisoita. Siinä syy, miksi en ole voinut unohtaa, on ihonalainen niin sanoakseni.



Olen ollut myös entisen poikakaverini kaveriin ihastunut, mutta se ihastus kesti vain puoli vuotta. Hänen kanssaan ei ollut mitään. Siksi loppuikin nopeasti.



Vierailija
12/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asian kanssa tarvitse mitaan tehda. ihastus kestaa aikansa ja hiipuu sitten... eiko olekin kiva pieni suola tavalliseen arkeen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitä, onko miehellä mitään tunteita minua kohtaan vai onko tämä täysin yksipuolista. Kun emme edes näe mitenkään säännöllisesti, niin tämä on todella turhaa ja turhauttavaa.

ohis

ei asian kanssa tarvitse mitaan tehda. ihastus kestaa aikansa ja hiipuu sitten... eiko olekin kiva pieni suola tavalliseen arkeen??

Vierailija
14/15 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitä, onko miehellä mitään tunteita minua kohtaan vai onko tämä täysin yksipuolista. Kun emme edes näe mitenkään säännöllisesti, niin tämä on todella turhaa ja turhauttavaa.

Tässä nelonen taas. Mulla sama homma. En ole ajatellut mitään muuta koko viikonloppuna kuin ihastustani. En voi saada selville, oliko molemminpuolista ja oikeastihan sillä ei ole väliäkään. Haluaisin vain niin kuulla, että olen vielä viehättävä. Huh, menisipä tämä ohi, olen ihan kuin mielenhäiriössä. Voin vain lohduttautua sillä, että onneksi tämä tapahtuu ainoastaan minun päässäni. Olisi hirveää, jos nuo värisyttävät syleilyt joista unelmoin, olisikin oikea, kauhea salaisuus joka minun olisi pidettävä perheeltäni.

Jos teillä on neuvoja niin antakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole niin typerä että tekisin asian eteen koskaan mitään. Sitä varten on ihmiselle suotu mielikuvitus, että ihan kaikkia typeryyksiä ei tarvitse kokeilla IRL...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan