Älkää äänestäkö kokoomusta.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022713266449_vl.shtml
Ei ainakaan parane asiat! On muita puolueita mitkä varmasti hoitavat homman paremmin.
Kommentit (64)
kokoomuksen vaaliohjelma ja nettisivut on niin naurettava, huh huh, kehen ne luulee tollasen höpöhöpön vetoavan?
Keskustalaisia ei kaupunkilaisena voi äänestää, vihreiltä ja demareilta puuttuu uskottavuus kokonaan, kokoomuslaiset pyyhkivät pöytiä lapsiperheillä ja perussuomalaiset ovat täysin pellejä. Skulle man börja prata svenska och rösta på RKP???
Keskustalaisia ei kaupunkilaisena voi äänestää, vihreiltä ja demareilta puuttuu uskottavuus kokonaan, kokoomuslaiset pyyhkivät pöytiä lapsiperheillä ja perussuomalaiset ovat täysin pellejä. Skulle man börja prata svenska och rösta på RKP???
Älä hitossa äänestä RKP:tä. Niillähän ei ole mitään muuta sisältöä kuin "ikuinen pakkoruotsi". Menevät hallitukseen ilman mitään muita ehtoja, kunhan ruotsin kielen asemaan ei kosketa.
mä luulen että Kokoomukselle ääni menee. Ajaa kuitenkin eniten minun asioitani.
Olet siis itsekäs. Kunhan minä saan paljon rahaa, viis muista. Tyypillinen kokoomuslainen.
Kaikki ajavat vain omaa etuaan eli lisää palkkaa ja muita etuja.
Ei niin, että persut mitään ihmeitä tekisivät, mutta tuleepahan seuraaviin vaaleihin vähän nöyryyttä näille vanhoille puolueille ja kuuntelevat vähän enemmän, mitä kansalla on sanottavaa.
itsepä olen tyhjästä omaisuuteni ja yritykseni luonut. Totta hitossa ajan omaa ja perheeni etua.
Olet siis itsekäs. Kunhan minä saan paljon rahaa, viis muista. Tyypillinen kokoomuslainen.
Ei niin, että persut mitään ihmeitä tekisivät, mutta tuleepahan seuraaviin vaaleihin vähän nöyryyttä näille vanhoille puolueille ja kuuntelevat vähän enemmän, mitä kansalla on sanottavaa.
Nöyryyttää tulee kansallekin, kun persut antavat uuden yhtenäiskulttuurin nuotit...
Meille on viimeiset vuodet kokoomuksen ja rkp:n suulla toitotettu, että ruotsin kieli kuuluu jokaisen suomalaisen kulttuuriin, eikä tätä ole missään kyseenalaistettu.
Nyt jos persut heittävät jotain kommenttia suomalaisesta kulttuurista, niin heti ollaan vertaamassa Neuvostoliittoon ja natseihin ja ties mihin.
Eli eikö sellainen yhtenäiskulttuuri, jossa poliittinen eliitti määrää, mikä kieli kuuluu jokaisen yksilön kulttuurin, ole aika paljon kauhistuttavampaa kuin persujen ohjelmassa mainitut asiat?
Ja ihan vaan sen takii kun sä laitoit et sitä ei sais äänestää.
Katsopa heidän puoleohjelmaa, järkevä on
Sori vaan. Terv. yrittäjän ja työnantajan vaimo.
Jatkuvastihan pakkoruotsi on tapetilla.
[/quote]
Meille on viimeiset vuodet kokoomuksen ja rkp:n suulla toitotettu, että ruotsin kieli kuuluu jokaisen suomalaisen kulttuuriin, eikä tätä ole missään kyseenalaistettu.
...
Eli eikö sellainen yhtenäiskulttuuri, jossa poliittinen eliitti määrää, mikä kieli kuuluu jokaisen yksilön kulttuurin, ole aika paljon kauhistuttavampaa kuin persujen ohjelmassa mainitut asiat?
[/quote]
Kielenopiskelun määrittäminen jää kakkoseksi, kun hihasta vedetään oikeanlainen uskonto, historianopetus ja oikeanlainen taide.
Jatkuvastihan pakkoruotsi on tapetilla.
Niin, mutta ei puolueiden taholta. Kaikki, persuja lukuunottamatta, vannovat virallisesti pakkoruotsin nimeen. RKP, SDP ja Kokoomus erityisesti. Esimerkkejä löytyi googlella:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/102897-%E2%80%9Dsdp-pitaa-kiinni-pakkor…
Tässä lainaukset edellisistä linkeistä:
"Urpilaisen mukaan SDP pitää jatkossakin kiinni pakollisesta ruotsin opetuksesta."
"På en direkt fråga om skolsvenskan svarade Katainen att han personligen anser att Finland även i framtiden ska vara ett land där alla förstår både finska och svenska någorlunda.
– Förutsättningen för att bevara den finlandssvenska kulturen är att man läser båda språken i skolorna. "
äänestän aina kokoomusta. Muut eivät aja etujani.
Persujen asenne pakkoruotsiin ja pakolaismääriin kiehtoo kyllä mutta talousasiat ovat tärkeämpiä.
mutta talousasiat ovat tärkeämpiä.
Jos talousasiat olisivat sinulle oikeasti tärkeitä, niin pysyisit mahdollisimman kaukana Kataisesta. Etkö ole yhtään seurannut, miten se on pihalla kuin lumiukko ihan perusasioista. Ei tiedä mitä ALV tarkoittaa ja esim. Venäjän taloudesta ihan väärät tiedot.
Siinä yksi monista syistä miksi 100% varmasti äänestän Kokoomusta :)
"kokoomus aikoo maksaa isotuloisia hyödyttävät osinkojen ja työn verotuksen kevennykset veroilla, joita tavallisilta suomalaisilta kerätään polttoaine-, sähkö- ja muina veroina"