Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun kahden lapseni kanssa kolmiossa. Kuulen, että asumme liian isossa asunnossa. Mitä mieltä?

Vierailija
17.09.2011 |

Olen siis yh, minulla 2 lasta, ero tuli miehen kanssa aikoinaan juuri tässä asunnossa ja jäin tähän lasten kanssa. Tuttavat ja sukulaiset puhuvat että kaksioon pitäisi muuttaa, vaikka nykyisessä asunnossa on minusta edullinen vuokra (650e, sis veden).

Mitä olette mieltä? Onko kolmio liian suuri meille kolmelle? Lapsille on siis oma huone ja minulla oma makuuhuone...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva on.

Vierailija
2/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huonemäärän pitäisi aina olla n+1, jossa n on asukkaiden määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia puhuvat.

Vierailija
4/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin sanoo ja miksi? Kun lapset kasvavat, voit asua olohuoneessa ja molemmille lapsille oma huone?

Vierailija
5/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte vaihtaa isompaan missään vaiheessa :)

Vierailija
6/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko valittanut rahapulaa? Sitten tietysti ymmärrän, että ehdottaisivat pienempään muuttoa.

Vierailija
7/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuokrakin on kohdillaan.

Vierailija
8/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää perusteluja sukulaisilta ja tuttavilta. Kysy vaikka että miten monta neliötä henkeä kohti olisi heidän mielestään kohtuullista ja miten se huonontaa heidän elämänlaatuaan että teillä on kaksi makkaria.

Itse tiedät parhaiten, onko asunto teille sopiva. Anna muiden jankutusten mennä toisesta korvasta ulos.

Vierailija
9/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä huonetta ja 4-hengen perhe. Pienempäänkin ehkä mahduttas mutta lapset kasvaa ja haluaisin molemmille omat huoneet kuitenkin! Neliöistähän se paljoltikin riippuu ja onko neliöt tehokkaasti käytössä...

Meillä yksi makkari aika pieni eikä sinne millään 2 ihmistä mahtuisi!

Vierailija
10/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sä itse olet, se on kai tärkeintä, eikö?

Vierailija
11/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko valittanut rahapulaa? Sitten tietysti ymmärrän, että ehdottaisivat pienempään muuttoa.

En ole valittanut. Mutta en tiedä miksi ovat sitä mieltä että liian iso. Tottakai kaksio olisi edullisempi jos sitä ajattelevat, mutta tilanpuute olisi ilmeinen jos näillä huonekaluilla sinne yrittäisi mahtua lasten kanssa.

AP :)

Vierailija
12/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asuisitte kolmestaan kartanossa? Miksi ihmeessä edes pohtivat asiaa. Millaiset perustelut heillä on, miksi teidän pitäisi pienempään ahtautua?

Vierailija
13/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asunto olisi vielä ihan normaali vaikka kummallakin lapsella olisi oma huone ja sinulla oma makkari. Ehkä jossain Helsingin keskustassa asutaan pienissä asunnoissa, joissa 3 lasta tungetaan yhteen makkariin + vanhemmille oma huone... Taitavat sukulaiset olla kateellisia tai jotain. Pienemmillä paikkakunnilla tuon kokoiset asunnot on ihan arkipäiviäisiä ja moni yksinäinenkin asuttaa suurempaa omakotitaloa. Ei todellakaan kannata muuttaa jos et osta omaa samankokoista samalla hinnalla.

Älä muuta.

Vierailija
14/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä myös vuokraa maksan. Kauhea pahe ilmeisesti.

AP :)

Vierailija
15/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä myös vuokraa maksan. Kauhea pahe ilmeisesti. AP :)

Itse asuin kolmiossa yhden lapsen kanssa ja piti muuttaa kaksioon, vaikka olisin halunnu oman makuuhuoneen. Ei ole varaa, pakko nukkua ja elää olohuoneessa ja keittiössä. Ei tietenkään mitään miespuolisia yövieraita siten...;(

Vierailija
16/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sama vuokrakin!

Tää on just hyvä, pojilla omat huoneet ja mun peti on olkkarin nurkassa.

Vierailija
17/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdestaan ja ei ole yhtään liikaa tilaa.

Vierailija
18/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivari, 110 neliötä. Kaikilla omat makkarit. Ei ole kukaan ehdottanut, että pitäisi pienempään muuttaa, ei edes exä tahi lastenvalvoja.

Vierailija
19/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä myös vuokraa maksan. Kauhea pahe ilmeisesti. AP :)

Itse asuin kolmiossa yhden lapsen kanssa ja piti muuttaa kaksioon, vaikka olisin halunnu oman makuuhuoneen. Ei ole varaa, pakko nukkua ja elää olohuoneessa ja keittiössä. Ei tietenkään mitään miespuolisia yövieraita siten...;(

Minä asuin esikoisen kanssa kaksiossa (lapsella siis oma huone ja minä olkkarissa) eikä miehen (siis nykyisen aviomieheni) yövierailut olleet mitenkään hankalia tai mahdottomia.

Näin ohiksena.

Vierailija
20/26 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis pystyt kulut maksamaan. Ihan sopivassa asut ja tuo vuokra kuulostaa hyvinkin kohtuulliselta. Anna muiden puhua vaan, ei sun tarvii perustella asumisjärjestelyitäsi kenellekkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan