Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vein vaatteitani kirpparille...

Vierailija
17.09.2011 |

ensimmäistä kertaa elämässäni. Mennyt tosi hyvin kaupaksi. Tämän onnellisuuden tunteen halusin jakaa kanssanne :)

hauskaa lauantai-iltaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen iloinen, isän syöpähoidot päättyivät eilen, hyvällä ennusteella. Juhlimme asiaa juuri äsken samppanjan kera.

Vierailija
2/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen iloinen, isän syöpähoidot päättyivät eilen, hyvällä ennusteella. Juhlimme asiaa juuri äsken samppanjan kera.

hienoa kuulla, vaikken sinusta ja tapauksesta mitään tiedäkkään. :)

Onko muilla hyviä uutisia tähän iltaan? mitä tahansa? Kiva olis kuulla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kesälomamatkalta paljon joululahjoja ja tällä viikolla muutaman Mammutti-markkinoilta.

Tänään sitten sain paketoitua kaikki mitkä olin ostanut, laitoin paketteihin kiinni pienet laput kenelle mikin on ja lahjavihkokin on päivitetty.

Nyt sitten pitää jossain vaiheessa ottaa valokuva korttia varten, osoitekirja on valmiina. Kai sitä ensi viikolla voi hakea kuusen metsästä ???

Vierailija
4/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kuulla, vaikken sinusta ja tapauksesta mitään tiedäkkään. :)

Onko muilla hyviä uutisia tähän iltaan? mitä tahansa? Kiva olis kuulla...

ap

minua nukuttaa. Siis ihan oikeesti sillai et taitaa ihan oikeesti olla nukahtaminen mahdollista! Se on hieno tunne ja arvostan sitä todella :) Menen nyt siis nukkumaan, oikeesti nukkumaan enkä vain tuijottamaan kattoon :) Ihanaa yötä kaikille!

Vierailija
5/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa kivalta. Mukavia juttuja kaikilla. :)

Menen huomenna taas tsekkaamaan kirppispöydän... paljon on tosiaan mennyt tavaraa, toivon ettei kaikkia oo varastettu :D

Muutama lisäeuro tähän pieneen perheeseen olisi enemmän kuin tervetullut. Myin _kaikki_ vanhan farkkuni, ja aion ostaa oikeasti hyvin istuvat tilalle. :)

Vierailija
6/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa kivalta. Mukavia juttuja kaikilla. :)

Menen huomenna taas tsekkaamaan kirppispöydän... paljon on tosiaan mennyt tavaraa, toivon ettei kaikkia oo varastettu :D

Muutama lisäeuro tähän pieneen perheeseen olisi enemmän kuin tervetullut. Myin _kaikki_ vanhan farkkuni, ja aion ostaa oikeasti hyvin istuvat tilalle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän