Mulla on ahmimishäiriö, eikä mitään haluja yrittää parantua :/
Myönsin itselleni ongelman ja hakeuduin hoitoon /hankin apua. Nyt jotenkin ajattelen että noh,mä nyt ahmin vielä ja vielä ja lisää ja lisää,koska mullahan on tämä sairaus..en saa motivaatiota siihen että parantuisin.KOSKA EN USKO ETTÄ PARANEN IKINÄ. olen yrittänyt yksin niiiiiiiiin miljoonasti, että nauran ajatukselle että noniinn minna, tästä alkaa uusi elämä ja ahmiminen jää pikkuhiljaan unholaan..nauran sille,en usko noiden turhien yritysten jälkeen että pystyn/onnistun, joten olen kai luovuttanut ja lihoan lihoamistani........................................................................................
Kommentit (2)
mutta usein juon ensin kaljaa ja sitten syön kaiken mitä kaapista löytyy ja menen nukkumaan, jotta varmasti turrun. Elän yksin, viimeinen lapseni muutti pois kotoa vuosi sitten.
En ole kiinnostunut mistään, koska lasteni isä löi, petti ja mitätöi minut ihan täysin. Vielä en kuitenkaan koe olevani ihan toivoton tapaus, mutta pian olen, jos en saa tätä kaavaa muuttumaan jollain lailla....
JOs ahmit raakaa kaalia, porkkanaa, kukkakaalia, kurkkua, maapähkinöitä, papuja, herneitä, sieniä, marjoja, lanttua jne. tuskin pystyt lihoamaan enempää. Pidä perusruokasi proteiinipitoisena (syö kavisproteiineja, kuten soija/hampputuotteita ja pähkinöitä tai raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa, kalaa, vaaleaa lihaa, kananmunia jne.) ja syö hyviä rasvoja, joita saa mm. kaloista, pähkinöistä, oliivi- ja rypsiöljyostä ja avocadoista.
Itse olen saanut painoni kuriin muuttamalla mässäilyni sisällöllisesti paremmaksi. Ei enää keksi/jäätelö/suklaa/karkki/sipsi/leipöä yms. mössöjä, vaan neste- ja kuitupitoista kavisravintoa ja tarpeeksi proteiinia ja rasvaa.