Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia neititreffeistä? Ei olisi aikaa juosta baareissa

Vierailija
17.09.2011 |

kuitenkin haluaisin vielä joskus rakastua ja olla parisuhteessa. Vai onko ne kaikki siellä jotain feikkiprofiileita ja kusipäitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan. Muutamilla treffeillä on käynyt muttei ne suhteeksi asti ole edennyt.

Mies asuu koneella ja olen useasti ehdottanut että käyttäisi tuonkin ajan live etsintään.

Mielestäni miehessä ei ole "vikaa" eli sen perusteella sanon, ettei sieltä vakavaa suhdetta löydä.

Vierailija
2/3 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut nykyisen mieheni 10 vuotta sitten deitti.netissä (muistaakseni). Joten sivut ovat varmaan paljon niistä ajoista muuttuneet. Itse pyysin profiilin laittaneita miehiä suhteellisen lyhyen keskustelun jälkeen kahville, jotta kirjoitellessa ei tulisi muodostettua väärää kuvaa ihmisestä. Tapasin muutaman miehen ennen nykyistä miestäni ja kaikista tuli nopeasti se kuva, että eivät ole ollenkaan minun tyylisiäni. Mitään kamalaa ei tullut esille, mutta liian erilaiset kiinnostuksenkohteet yms. Ehkä noloin juttu oli, kun kaksi näistä miehistä olikin kavereita ja yhteistuumin tehneet profiilit molemmille ja minä sitten treffaamaan kumpaakin..

Nykyisen miehen kanssa käytiin kahvilla, sitten laitettiin viikon aikana muutama tekstari, sitten taas nähtiin ja kolmansilta treffeiltä lähtien olikin aika selvää, että seurustelemme. Nyt siis oltu 10 v. yhdessä, josta 4 v. naimisissa ja meillä on 2 v. lapsi ja toinen tulossa :)

Ollaan aika tavallisia ihmisiä kaikin puolin, nykyisin yo-koulutettuja, ja oltiin aika nuoria kun tavattiin (19 ja 22). Silloin meillä molemmilla oli ehkä vähän sitä ongelmaa, että oltiin vauhdikkaiden kaveriporukoiden rauhallisempia osapuolia ja jäätiin ehkä helposti vähän syrjään vaikkapa baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoona kertaa ja löytää kaiken pohjasakan mitä maasta löytyy, mikä ettei.

Mulla ei ole kuin huonoja kokemuksia ja mies löytyikin sitten baarista. Ei ikinä enää.