Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Koska uskotte, että Jeesus tulee taas maan päälle?

Vierailija
17.09.2011 |

Voisiko aika olla pian? Ehkä vuonna 2012?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teidän mielestänne ennen 7 vuoden ahdistusta? Sen ahdistuksen ajan jälkeen on Harmageddonin taistelu ja viimeinen tuomio? Missä vaiheessa on se 1000 vuoden Kristuksen hallitsemisaika yhdessä pyhien kanssa?

Vierailija
2/10 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minun tiedettävissäni tai uskottavissani. Sitä päivää ei tiedä kuin vain ja ainoastaan Jumala. Ei edes Jumalan Poika.

Mitä Jumala teki ennenkuin se loi taivaan ja maan?

Mistä se keksi, että nyt olen hengaillut täällä tyhjyydessä tarpeeksi kauan, nyt mä alan luomaan?

Mistä Jumala tuli? Loiko se itse itsensä vai on aina ollut olemassa?

Oliko Jumalalla pieleen menneitä kokeita ennen kuin se loi maapallon ja pari sukurutsaista tyyppiä?

Miksi Jumala on luonut meitä jo 7 miljardia, kun toisilla ihmisillä on nälänhätää, sotia ja kidutusta? Eikö se ehdi pitää meistä kaikista huolta?

Jos Jumala on kaikkivaltias, miksi vain 2,1 miljardia ihmistä uskoo häneen ja kaikki muut joutuu helvettiin? Aika välinpitämätön 5 miljardin ihmisen elämästä hän tuntuu olevan.

Tähän taas, että tutkimattomia ovat Herran tiet. En edes unissani uskaltasi sanoa, että tiedän, miksi Herra tekee jotain ja miksi ei.

Minun tehtäväni on uskoa Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Ja tehdä parhaani tehtävään, jonka Isä on meille kaikille antanut. Julistaa evankeliumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en ole varma, onko evankeliumi vielä kaikkien kansojen tiedossa?

Vierailija
5/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en ole varma, onko evankeliumi vielä kaikkien kansojen tiedossa?

kyllähän noita heimoja löydetään viidakosta vielä..

kysymykseen en osaa vastata.

Vierailija
6/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jumala teki ennenkuin se loi taivaan ja maan?

Mistä se keksi, että nyt olen hengaillut täällä tyhjyydessä tarpeeksi kauan, nyt mä alan luomaan?

Mistä Jumala tuli? Loiko se itse itsensä vai on aina ollut olemassa?

Oliko Jumalalla pieleen menneitä kokeita ennen kuin se loi maapallon ja pari sukurutsaista tyyppiä?

Miksi Jumala on luonut meitä jo 7 miljardia, kun toisilla ihmisillä on nälänhätää, sotia ja kidutusta? Eikö se ehdi pitää meistä kaikista huolta?

Jos Jumala on kaikkivaltias, miksi vain 2,1 miljardia ihmistä uskoo häneen ja kaikki muut joutuu helvettiin? Aika välinpitämätön 5 miljardin ihmisen elämästä hän tuntuu olevan.

Vierailija
7/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lukutaidottomia. Pikkasen on vielä puuhaa.

Vierailija
8/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on teologinen fakta.

Vierailija
9/10 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee pian, muuta minun ei kuulu tietää. Pitää valvoa, sillä se hetki tulee kuin varas yöllä.

Vierailija
10/10 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee pian, muuta minun ei kuulu tietää. Pitää valvoa, sillä se hetki tulee kuin varas yöllä.

- Feikkitempaus: ei saa lähteä katsomaan jos joku ihminen tiedottaa että Jeesus on tuolla, menkää sinne. Saatana yrittää harhauttaa näin ihmisiä, jopa valittuja. Jeesus tulee kuin salamanisku ja lähettää enkelit kokoamaan valitut.

-Pitää lähteä heti, ei saa jäädä miettimään. Ei ole aikaa soitella kavereille, ei saa mennä hakemaan tavaroitaan tms.

Tässä on siis kysymys ylöstempauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi