HYVÄ ESITYS!
Vuoden 2013 alkaen subjektiivin hoito-oikeus lopetetaan. Vain sossun lausunnolla voi saada yli 3 tunnin hoitopäivän, jos mamma/isä on kotona. Valtiolla ei ole enää varaa ruokkia laiskuutta.
Kommentit (9)
Meillä on 5 lasta, joista kolme hoidossa. Odotan nyt kuudetta. En jaksa hoitaa lapsia koko päivää. Ukkokin on kotona, mutta hän ei ole oikein isätyyppiä.
Meillä on 5 lasta, joista kolme hoidossa. Odotan nyt kuudetta. En jaksa hoitaa lapsia koko päivää. Ukkokin on kotona, mutta hän ei ole oikein isätyyppiä.
Miksi ihmeessä teette noin paljon lapsia jos ette jaksa niitä hoitaa!
meillä 6 lasta ja 3 ovat nyt koulussa ja 3 kotona.
ei tulisi mieleenkään viedä tarhaan kun itse kotona.
miksi edes tehdä lapsia jos ei niitä voi itse hoitaa vaan ne pitäs viedä hoitoon jos äiti kotona.
meillä on ollut joko mies tai minä kotona vuorotellen ja jos mies töissä niin minä jään kotiin ja joskus ollut jaksoja et mies on ollut kotona parisen kuukautta kun itse teen keikka hommaa.nyt olen kotona 5v,3v ja 7kk vauva enkä voi ajatella että laittaisin lapsen tarhaan kun hoidan vauvaa kotona.
meillä kolme alle kouluikäistä tenavaa. Vanhin on eskarissa, 1-vuotias ja 4-vuotias ovat kotona. Mikä äiti mä olisin, jos veisin toisen lapsen (4-vuotiaan) päiviksi pois luotani. Kun nuorin täyttää 3-vuotta, siirryn työelämään. Nyt 4-vuotias menee aikanaan eskariin. Sitä ennen luulen olevani paras hoitaja hänellekin. Eskaritäti kehui juuri siellä olevaa lastamme rauhalliseksi ja tasapainoiseksi. Liekö kotihoidolla osuutta asiaan...
Mun mielestä kaikille 3-6 vuotaille pitäisi tarjota varhaiskasvatusta sama aika kuin esikoululaisille tarjotaan opetusta nykyään. Eli keskimäärin 4 tuntia per päivä, mutta vain koulupäivinä eli 190 päivää per vuosi. Jouluna parin viikon loma, hiihtoloma, 2½ kuukautta kesälomaa ja syysloma.
Ja tämän pitäisi olla maksuton kaikille perheille tuloihin katsomatta.
Kokopäivähoitoa vain työssäkäyvien ja opiskelijoiden perheille. Lasku sitten hoitoajan mukaan. Ensimmäiset neljä tuntia per päivä ilmaiseksi ja sitten hinta nousee jokaisesta hoitotunnista.
jotka pääosin koskee naisia.
Tämän takia naiset ovat aina 2.luokan kansalaisia, alempana palkkakehityksestä ja yhteiskunnallisessa asemassa. Naiset on naisille susia.
Mun mielestä kaikille 3-6 vuotaille pitäisi tarjota varhaiskasvatusta sama aika kuin esikoululaisille tarjotaan opetusta nykyään. Eli keskimäärin 4 tuntia per päivä, mutta vain koulupäivinä eli 190 päivää per vuosi. Jouluna parin viikon loma, hiihtoloma, 2½ kuukautta kesälomaa ja syysloma. Ja tämän pitäisi olla maksuton kaikille perheille tuloihin katsomatta. Kokopäivähoitoa vain työssäkäyvien ja opiskelijoiden perheille. Lasku sitten hoitoajan mukaan. Ensimmäiset neljä tuntia per päivä ilmaiseksi ja sitten hinta nousee jokaisesta hoitotunnista.
mä en tajua miten naiset on niin innokkaasti ottamassa kaikki tuet ja helpotukset, jotka pääosin koskee naisia.
Tämän takia naiset ovat aina 2.luokan kansalaisia, alempana palkkakehityksestä ja yhteiskunnallisessa asemassa. Naiset on naisille susia.
Oikeuden saamiseen on aikanaan tehty naisvoimin töitä.
meillä kolme alle kouluikäistä tenavaa. Vanhin on eskarissa, 1-vuotias ja 4-vuotias ovat kotona. Mikä äiti mä olisin, jos veisin toisen lapsen (4-vuotiaan) päiviksi pois luotani. Kun nuorin täyttää 3-vuotta, siirryn työelämään. Nyt 4-vuotias menee aikanaan eskariin. Sitä ennen luulen olevani paras hoitaja hänellekin. Eskaritäti kehui juuri siellä olevaa lastamme rauhalliseksi ja tasapainoiseksi. Liekö kotihoidolla osuutta asiaan...