Vaimot vaihtoon Riikka (tai siis se laiha pitätukkainen)
oksentaa täysin varmasti ainakin osan syömästään ruoasta, jos heillä kerran syödään herkkuja joka päivä ja on kuitenkin niin laiha+ WC pytty oli sisältä kulunut " likaiseksi" eli vatsahapot olivat syövyttäneet posliinia.
Surullista...
Kommentit (13)
surullista mutta totta. Herkkuja tosiaan sanoi syövänsä melkein joka päivä ja kuitenkin tosilaiha. Liikunnasta ei puhunut mitään.
Taitaa olla oksentelija...
ja syö kuin hevonen. Raskauskaan ei tuonut hänelle lisäkiloja kuin muutaman ja hän palautui parissa viikossa entiselleen, vaikka olisi itselleen vähän pyöreyttä toivonutkin! Inhottavia tuollaiset arvailut, hankkikaa oma elämä.
Minä olen ollut koko ikäni laiha, välillä liiankin laiha ja olen kuitenkin herkkujen suurkuluttaja. En liho kuitenkaan niistä vaikka kuinka paljon söisin. Enkä myöskään oksentele ruokiani/herkkuja. Lasten tekokaan ei ole minua lihottanut. Vaikea on vain joidenkin ymmärtää että jotkut vain ovat laihoja ilman sairauksia.
Samassa kämpässä asuessa takuulla olisin joskus kuullut tai huomannut muita merkkejä, jos olisi oksennellut. Tai olisin huomannut, jos tyttö aina syötyään olisi mennyt vessaan. Tämä tyttö oli luonteeltaan sellainen tosi vauhdikas, aina liikkeessä. Kai hän sitten jo pelkällä olemisellan kulutti paljon energiaa. Ja eri ihmisten aineenvaihdunnoissa muuten on eroja!
mielenterveysongelmia? Monilla niitä on ja apua on saatavilla jos vaan ymmärtää hakea ja jos ei ymmärrä niin toivottavasti läheiset tajuaa. Minusta se Riikka oli ihan normaali nuori nainen. Kyllä sitä vielä tossa iässä oli ihan erilaiset ajatukset päässä kun nyt 10 vuotta myöhemmin. Aika kasvattaa ja kypsyttää.
joko ruoansulatushäiriö tai syömishäiriö.
Toivottavasti ei jälkimmäinen.
että ihminen lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa. Jos mässäilee päivät pitkät, on painokin senmukaisissa lukemissa, jos ei vastaavasti liiku todella paljon. Liikkuminen voi olla toki muutakin kuin urheilemista.
Riikka on aina ollut todella laiha
sä tiedä syitä miks meidän lapset on hoidossa... mikä heidän syynsä sit on kun näytti et melkein itku sille tuli sen sanoessaan. Eks joku tuntenut tän tytön. Minkä ikänen se on?
Tunnen yhdet ystävykset jotka ovat molemmat mahdottoman laihoja.
Toinen on sairastanut anoreksiaa, toisella on mahdottoman tehokas ruuansulatus - pikkuinen tyttö syö kuin työmies (muuten tulee heikko olo) mutta on silti tikkulaiha.
Mahdoton siis sanoa pelkän painon perusteella, mutta jonkinlainen " fifty-fifty" mahdollisuus kai kuitenkin että taustalta voi löytyä myös syömishäiriö. Kaikki eivät todellakaan ole luonnostaan laihoja vaikka sellaisiakin on.
Enkä tosiaankaan oksenna. (HYI YÖK!).
Ja meidän wc-pytty on kans iki-" likainen" , muttei ainakaan mun oksentamisesta, vaan kun on jo 32 vuotta vanha.