Melko käytännöllisissä ulkovaatteissa lähtee tuo yksi blogijulkkis päiväkotiin...
Minea siis.
No ehkä sillä on haalari pk:ssa...?
Kommentit (58)
Se että laittaa lapsensa kuvia julkiseen jakoon,nii saa kyllä kuulla sitte mielipiteitäkin.
lapsen kuvien julkaisusta, mutta lapsen ULKONÄÖN arvostelu on alhaista. Mistäs ne kiusaajat tulivatkaan....
Äidin toimintaa voitte päivitellä kyllä.
appe
Miksi ihmiset syöttävät lapsensa tuohon kuntoon!?!?!?
sisälukutaitoa!
Bloginpitäjä on tosiaan laittanut vähän höpösti nuo kuvat peräkkäin, mutta kyllähän tuosta nyt tajuaa, että ne aamupöpperökuvat on päiväkotiinlähtemisestä ja takkikuvat vaan "kivasta takista".
Kyllä tuollainen ohut puuvillamekko sopii aivan mainiosti haalarin alle päiväkodissa, aivan turha ottaa pois!
tuo reipas raitamekko vähän alemmissa kuvissa! Näyttää jotenkin hassulta tuollaisissa romanttisissa. Mutta, toki, jokainen saa päättää itse miten lapsensa pukee.
Tosi teiniprinsessa... Varmaan noi farkut pitää hyvin sadetta ja myrskytuulta. Meidän päikkärin täti olis ainakin ihan raivon partaalla, kun pitäis noita nappeja olla näpräämässä....
tuo reipas raitamekko vähän alemmissa kuvissa! Näyttää jotenkin hassulta tuollaisissa romanttisissa. Mutta, toki, jokainen saa päättää itse miten lapsensa pukee.
superpuetut lapset on aika vaatimattoman näköisiä... Anteeksi jo etukäteen kommenttini...
Mutta olen mä nätimpiäkin lapsia nähnyt. Hirttäkää vaan mut.
En kommentoi nyt varsinaiseen asiaan, vaan siihen, kun joku kirjoitti, että lasten kauppatakit on turhuutta. Meillä on ollut lapsella ulkovaatteet ja paremmat vaatteet erikseen siitä asti, kun oppi kävelemään. En viitsi viedä lasta kauppaan rapaisessa ulkoilupuvussa, vaan sitä varten on vaatteet erikseen. Minusta se ei ole mitään turhuutta, että vie lapsen "ihmisten iimoille" puhtaissa vaatteissa. En minä itsekään ole samoilla vaatteilla omalla pihalla ja kaupungilla.
tuli sanomista. Mutta koska perheessä eletään ihan terveellisesti, ei erityisiä herkkuja en ollut huolissani, samanlaista lapsen pyöreyttä minunkin lapsuudenperheen lapsilla. Ja niinhän siinä kävi, että vaikka samanlainen ruokavalio jatkui(eli perus kotiruokaa), niin kouluterkkarilta tuli sanomista että lapsi liian hoikka.
Katsokaa vaikka vanhoja perhealbumeja kuinka taakse vaan, niin aina löytyy pieniä lapsenpyöreitä lapsia jotka leikki/kouluikäisinä ovat ihan normimitoissa.
kädessä pillimehu, jätski ym.
ja monessa kuvassa syö jotain herkkua vielä. Vois äiti katsoa vähän lapsen syömisen perään eikä vain niiden vaatteiden.
tuo pienen lapsen haukkuminen!!! Kuinka kehtaatte aikuiset ihmiset!!
Eikö se teillekin ole ihan sama miten pukee lapsensa. Suloinen pikku tyttö, ikävää kun hänen kokoaan arvostellaan, vaikka on vasta tarhaikäinen. Eikä lapsi edes ole mitenkään iso, sellainen michelin siis. Ihan hirmu suloinen taapero, niinkuin kaikki lapset ovat.
Ilkeiden kommenttien kirjoittajat voisivat laittaa tänne kuvia itsestään, niin me annetaan sitten numerot 1-10?? :(
Ja voi hih, eihän se niin ole, et hyvin puetut olisivat jotenkin rumempia. Riippuu niin äidistä, tykkääkö ostella vaatteita. Itse olen aina tykännyt shoppailla, joten luontevasti ostan myös lapselleni. En toki missään määrin noin paljoa, mutta kyllä meilläkin talvihaalarin lisäksi on takki ja muutama erilainen pipo. On vaan kiva ostaa kaikkea söpöä...
-Materialisti
minulle nämä blogit ovat huvia ja viihdettä. Vähän kuin selailisin jotain lehteä tai mainoksia. Katselen kuvia, en arvostele. Silloin tällöin (aika monestikin) ajattelen, että vautsi!! Ihana pipo tai mekko tms... Tästä olikin kirjoitusta siellä Eeviskäisen elämää blogissa, käykää sieltä lukemassa.
Tajuatteko, että arvostelette ihan oikeiden ihmisten oikeita lapsia. Tällaisesta tulee paha mieli!!!!!!
Äidin toimintaa voitte päivitellä kyllä.
appe
Miksi ihmiset syöttävät lapsensa tuohon kuntoon!?!?!?
ennekuin rupeet sitä turpaas aukoon!!!
laittaa leggareita tai housuja ton mekon/tunikan kanssa.
Näyttää nimittäin tooooodella naurettavalta, ihan kuin mekko olisi jäänyt liian pieneksi (mitä se onkin) ja mun mielestä tunikoiden kanssa pidetään housuja.
säästettäviksi. Jos joku kiva vaate rymyämällä menee likaiseksi tai rikki niin voi, voi.