Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-vuotias Carola suree sitä, ettei enää ehkä voi saada lapsia, kun MUNASARJA POISTETTIIN?

Vierailija
16.09.2011 |

Siis häh? Eikös 45-vuotiaan ole muutenkin jo aika vaikea saada lapsia? Nyt tämä laulajatar - joka ei edes ole pitänyt kiirettä toisen lapsen saannin kanssa, vaan "odottelee sitä oikeaa" - suree, kun rutiinileikkauksessa poistettiin munasarja.

Luulisi, että 45-vuotias ymmärtää, ettei tosiaan muutenkaan todennäköisesti enää tule raskautumaan, kun vihdoin sen oikean kohtaa...

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011091614397671_vi.shtml

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdellä munasarjalla pärjää ihan hyvin. Mullakin toinen on poistettu kystaleikkauksessa, ja olen tullut kaksi kertaa raskaaksi melkein saman tien.

Vierailija
2/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onnistuuhan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen 44-vuotias ja kävin juuri sterilisaatiossa. Siitä huolimatta suren sitä, etten voi enää saada lapsia. Tuntui todella pelottavalta ja lopulliselta antaa laittaa tukot munatorviin. Tunne ei olisi millään taipunut siihen, järjen piti viedä.

Onhan tuo asenne hiukan vääristynyt kyllä... moni nykyään ajattelee, että kyllä MINÄ voin saada lapsen vielä 50-vuotiaanakin. Tiedän yli 50-vuotiaista suomalaisista jotka ovat käyneet ulkomailla käynnistämässä hormonitoimintansa ja keinohedelmöittymässä.

Vierailija
4/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja olisi katastrofi, jos tulisin vielä raskaaksi....Ja joo sain kuopuksen 40v ja kiitos riittää!

Vierailija
5/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iäkäs nainen jos on jo 45v

tuossa iässä munasarjojen toiminta jo hiipuu, joku saa jo vaihdevuodet riasakseen :)

ja jos vielä mieskin hakusessa, niin ei kai hyvältä kuulosta tilanna

mutta toivoa voi tietenkin aina, eikä toivoa kannatta menettää, toivossa on hyvä elääkin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi