Olen pettynyt, mies katsoi nettivideolta yhdynnän :(
Kommentit (14)
pimppa ja ähkiminen ja muu outo ääntely. Niin mietin näkeekö mies semmosta meijän kanssa? Nololta näytti. Hävettää.
Ootko miettinyt eroa?
Punoittava pimppa kuulostaa epänormaalilta. Minun on ainakin liilansävyinen. Minkä värinen sun on?
tuhma video aikuisviihdesivustoilta. En ole aiemmin koskaan ulkopuolisena nähnyt yhdyntää. Sain traumoja ja en uskalla enää seksuaaliseen suhteeseen aviomieheni kanssa :(
Onko teillä jo lapsia?
Jos on niin tosi helppoa!
Aina kun ukkos alkaa lääppiä sua sano että on kuukautiset, oksettaa, päätä särkee, pierettää, kauhea ripuli tms niin se lopettaa!
Onko teillä jo lapsia?
Aina kun ukkos alkaa lääppiä sua sano että on kuukautiset, oksettaa, päätä särkee, pierettää, kauhea ripuli tms niin se lopettaa!
Onko teillä jo lapsia?
... ja lähtee.
Jollakin tavalla on sekin saatava nousemaan. Vaimon kanssa yhdynnässä voi sitten unelmoida jostakin kiihottavammasta seksipantrenista.
Katso kaupan päälle pari synnytysvideota!
--
Mitä vit* sillä on väliä minkä värinen se pimppa on ja miltä se päälle päin näyttää kun teillä rakastellaan? Ettehän te kumpikaan sitä toimitustanne varsinaisesti näe. Siis siitä kulmasta kuin ulkopuolisena katselisi.
Kyllä kai se pimppa tulee punaiseksi/purppuraiseksi, vertahan sinnekin pakkautuu. Tuleehan peniskin ja kaikki tää on ihan luonnollista. Mun mies ainakin tykkää näkemistään pimppinäkymistä ja muistaa lähes aina ihastella sitä myös ääneen.
mieshän näkee samat jutut kun ollaan valot päällä takaapäin yhdynnässä. Pyllykän ja kaiken :(
mieshän näkee samat jutut kun ollaan valot päällä takaapäin yhdynnässä. Pyllykän ja kaiken :(
Parempi ap ettet hankkiudu raskaaksi. Siellä se sun pyllykkäs näkyy lukuisille ihmisille. Mitens sitten?
Voisittekos nyt yrittää vähän selventää näitä teidän keskusteluja. Siis oliko tässä pahaa, että katsoi vai se sisältö vai mit vit?