Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä alkeelliset puheet, alapääjuttuja joka päivä

Vierailija
16.09.2011 |

Mies töissä tehtaassa, ja uskon että heillä aika ala-arvoiset puheet keskenään.. tai näin minun näkökulmastani. Työpaikkaa en tietenkään voi miehestäni syyttää, ihan omaa hölmöyttä kiroilu ja ankeat puheet. Mutta mitä enemmän työssä, sitä surkeemmat puheet kotonakin. Lasten kanssa viljelee jatkuvasti pissakakkapuheita, sehän on mitä hauskin 3- ja 5-vuotiaista. Mies menee paskalle ja saattaa jättää oven auki, kommentoi vessasta tyhmiä ja pieree kuuluvasti. Öisin, jos lapset herättävät ja mä tökin miestä hereille jotain auttaman, niin aina hölmöjä kommentteja kuten viime yönä "onpa täällä aikamoinen lemmenlöyhkä" jne.

Mua oikeesti alkaa tympiä. Minkätasoinen kumppani mulla on..? Mitä vaikuttaa lapsiin? Onhan hän paljon muutakin, panostava, lukeva, leikkivä, keskustelee kanssani politiikasta.. mutta silti. Liioittelenko, puhutaanko muillakin noin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huumorilla vaan. Miehet..

Vierailija
2/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää. Itse olet miehesi valinnnut. Olisit vaihtanut ja/tai vaihda jos ei kelpaa. Tai sitten koitappa vaikka keskustella asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, jos ihmisen taso on tuollainen niin miten luulet keskustelun auttavan?

Vierailija
4/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky sika.

Vierailija
5/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa pari vuotta, ja jutut oli samaa tasoa. En vaan kestänyt sitä. Mies myös aina piereskeli jokapaikassa.

Häpesin miestä kun se puhui alapääjuttuja ym. tutuille.

Olin vielä yh, ja en halunnut sellaista miehenmallia lapsilleni.

Vierailija
6/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei puhu alapääjuttuja muualla, osaa puhua aivan fiksusti ja normaalisti. Osaa myös kotioloissa ihan kivastikin neuvoa, opastaa jne lapsia. Mutta tuntuu nauttivan ja helposti kääntyvän kotona noillen linjoille... juttelin eilen miehelle, että meidän pitäisi olla mallina lapsille, he eivät ymmärrä edes huumoriksi asioita joita jatkuvasti jauhetaan, rajansa kaikella. Tuntui ymmärtävän tämänkin näkökannan. Ja sitten taas yöllä unissaan letkautteli fiksuja...

Joskus myös mietin, että jos eroaisin tällaisesta miehestä niin sittenhän lapset olisivat keskenään isänsä kanssa aikoja (tapaamiset) enkä edes tietäisi mitä puhuisivat ja touhuaisivat! Parempi olla itse siinä ja kuulla ja puuttua tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi