Lääkkeellisen PASsin jälkeen menkat alkaa milloin?
Sain tänä aamuna pp15 negan raskaustestistä. Oiskohan kenelläkään tietoa, millon vois odottaa menkkojen alkavan? Lääkkeinä on ollut luget ja zumenonit. Lopetin lääkkeet tänä aamuna kun sain testin tuloksen (oisko niitä pitänyt jatkaa niin pitkään, et menkat alkaa?). Aikaisempina kertoina mulle on PAS tehty luonnolliseen kiertoon ja menkat on alkanut n. pp14-16 vaikka lugeja oon käyttänyt. Voiko zumenonit siirtää menkkoja? Nyt on nimittäin sellanen olo, et niitä menkkoja ei olis tulossa. Alkuviikosta oli vielä aika voimakkaita menkkakipuja. Lääkärille unohdin soittaa ja kysyä, kun istuin koulunpenkillä.
Kommentit (3)
sekä tuoresiirrossa että PASissa. Ja aivan oikein teit, kun lopetit lääkkeet!! Ne kuuluukin siis lopettaa heti, kun testitulos on selvästi negatiivinen.
Kyllä ne menkat alko jo sitten heti sunnuntaina eli eilen. Nega oli siis jälleen täyttä tottaa. Hoitohistoria: 2*icsi 6*pas, yhteesä 10 alkiota siirretty.
kyselin tätä samaa reilu viikko sitten kun oma PASyritykseni keskeytyi kun alkioita ei ollutkaan siirrettäväksi asti. Joku vastas että n.5pvää zumejen ja lugejen jälkeen alkanut menkat mutta itselläni alkoi sitten sunnuntaina kun torstaina lopetin lääkkeet, eli 3päivää vain meni. Varmaan vaihtelee tämäkin paljon mutta se ero oli tässä menkkojen alkamisessa että mitään normaali menkkaoireita en tuntenut edeltäkäsin, veskissä käydessä vasta huomasin että Oho =/... en tiedä mistä sitten johtui ettei normaali mahajomotusta nyt ilmenny.
Olen tosi pahoillani että negasit, just olen omasta " epäonnistumisestani" kans päässyt jaloilleni ja tiedän kyllä tunteesi.
Onkohan se vaan miten varmaa että se nega ois Lopullinen pp15? Aivan kuin oisin hiljattain lukenut jonkun plussanneen sen jälkeen...en vannomaan mene, enkä löytänyt sitä ketjua enää, mutta ehkä sinuna testaisin vielä kerran ennen lääkityksen lopettamista?
Parempaa onnea jatkoon myös sinulle...