Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaippoja käytätte vauvalla

Vierailija
15.09.2011 |

Hei,

Meidän vauva on 3kk vanha ja painaa lähes 7kg. Olen tähän asti käyttänyt Panmpersin new baby-vaippoja. Näistä isoimmat on kuitenkin tarkoitettu 4-7kg vauvoille. Olen miettinyt mitä seuraavaksi? Nämä vaipat ovat mielestäni olleet tosi hyviä, koska vauva syö pelkkää rintamaitoa ja kakka sen mukaista :) Olen koittanut Pampersin active fit vaippoja, joita vaippapakkauksessa ohjeistetaan seuraavaksi käyttämään, mutta ne eivät ole oikein hyviä tuohon vauvan kakkaan..jää ikävästi "löllymään", eikä ollenkaan imeydy tuo ylimääräinen neste.. Mielelläni kuulisin mitä muut käyttävät?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aollaan käytetty heti siitä lähtien kun nuo new born-vaipat kävivät pieniksi. Näin molempien lasten kohdalla.

Vierailija
22/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertikset on yleensä just huonoja pikkuvauvana, kun se löysä kakka ei imeydy, tulee sit takaa "niskakakkana". Eli koko vauva liejussa. Kestoissa näin ei käy, kun ainakin meidän käyttämissä on takana kuminauha tämän estämässä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotit että vauva syö rintamaitoa ja kakka on sen mukaista....niin minkä mukaista? Meidän rintaruokittu kun kakkaa viikon-puolentoista välein ja aika tuhtia tavaraa, ei mitään liejua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi