Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikesta sitä huomautetaankin

Vierailija
06.06.2008 |

Meillä on lastenvaunuissa äp-makuupussi. Se on siis auki ikään kuin lapsen alustana. Olen ajatellut, valkoinen puuvilla olisi lapselle mukavampi kuin musta, kaiken lämmön itseensä imaiseva tekokuitu. Nyt sitäkin täytyi jonkun ihmetellä. Siis onko siitä auki olevasta makuupussista todella lapselle haittaa? Sen ymmärtäisin, jos pussi olisi kiinni, mutta pussi on meillä vain alusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplakärryjen toinen puolisko juuri tuollaisella pussilla. Sillä sai vauvalle mukavan sopen. Ehkä se näytti helteellä vähän hassulta, mutta mitäpä se kellekään kuuluu. :)

Vierailija
2/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun näköinen se tosiaan on. :) Hyviä puolia siinä kuitenkin on useita. Sukat/töppöset tms. putoavat yleensä "pussin pohjalle", se on huomattavasti helpompi puhdistaa kuin istuimen kangas ja sateen yllättäessä sen saa nopeasti suojaksi. Kun lapsi ei itse näytä alustastaan kärsineen, niin olen ajatellut, että se on ok.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomasin viime kesänä, että vaikka pussi oli vain alustana, niin vauva oli tosi hikinen. sitten kun laitoin vaan lakanan, niin oli paljon viileämpi.

Vierailija
4/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuota lakanaakin, kun saan sellaisen ommeltua. Meillä siis valjaat tulee pussin läpi, joten lakana täytyy ensin ommella muotoon ja laittaa siihen kolot valjaille.

ap

Vierailija
5/5 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala kuskata tuplakärryssä "paljaaltaan". Eivät siis ole mitkään vaunut. Ja hellepäivinä tuli hiki joka tapauksessa, välillä kun vaunuilin vauvan kanssa ilman makuupussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi