Kokemuksia Jesperin omista tuotteista? Ja H&M haalareista :)
Siis Nicolas, Julia ja vauvamallistoista-- Onko kellään käytössä, millaisia ovat mitoitukseltaan/laadultaan, kannattaako ostaa? Entä onko Jonathanilla vielä vauvoille haalareita tai asusteita, sivuilla ei näy niiden tietoja.. Tietääkö joku minkä hintaisia vauvahaalarit tai töppöset, jos niitä löytyy?
Entäpä millaisia ovat mitoitukseltaan H&M vauvojen talvihaalarit? Jos jollain on niitä tämän talven malleja, Disney Babies kuvilla...
Kommentit (14)
Hei, onko Jonathanin talvihaalaria tosiaankin 74 senttinenkin? Kävin juuri Jesper Juniorin kotisivuilla ja siellä oli kokotiedoiksi ilmoitettu 80- jotain. Olikohan tiedossa virhe? Toivottavasti. Etsin epätoivoisesti pienelle yli yksivuotiaalleni 74 senttistä kosteussuojattua talvihaalaria.
missä on semmoinen vahvempi se kangas haalarin alaosassa niin niitä ei mielestäni ole kuin 80cm ylöspäin.
Tavallisena kosteussuojattuna Jonathan talvihaalarina löytyy 68-92cm babymalli, eli ei vyötäröllä kuminauhaa & väreinä vaaleanpunainen+ vaaleansininen. Ovh. hinta on tietääkseni 52e.
Tuolla Jesper Juniorin sivulla ei näytä näistä vauva kosteussuojahaalareista olevan mainintaa. :/
Itse olen ollut Jonathaniin tosi tyytyväinen hinta-laatu suhteessa. Mielestäni lähes Reimatecin veroinen. :)
Minni-hiiri:
Hei, onko Jonathanin talvihaalaria tosiaankin 74 senttinenkin? Kävin juuri Jesper Juniorin kotisivuilla ja siellä oli kokotiedoiksi ilmoitettu 80- jotain. Olikohan tiedossa virhe? Toivottavasti. Etsin epätoivoisesti pienelle yli yksivuotiaalleni 74 senttistä kosteussuojattua talvihaalaria.
Ostin alesta tytölle Nicholas-merkkisen trikoopaidan ja Julia-merkkiset collegehousut. Koko oli 86 tai 90cm, en muista kumpi, tyttö on noin 83cm ja muista merkeistä (tutta, marimekko jne) 86cm ja 90cm yleensä sopivat, kestovaippoja kun käytetään, saavat housut olla vähän reilummat. Mutta nämä olivat kyllä tosi isoja, ei voi vielä käyttää, housujen vyötärökin oli niin väljä, että putoavat!
Kiitos prinsessa, pitää heti ottaa yhteyttä kotimyyjään, jotta minikokoiselle menijälle saadaan kunnon vetimet!
Mulla kävi pari kuukautta sitten kotimyyjä kotona, joten jotain tietoa noista on. Nettisivuilla ei tosiaankaan ole läheskään kaikkia tuotteita ja osassa on värit ihan jotain muuta kuin ne oikeasti on. Itse ostin MiniJulian ja MiniNicolaksen trikoopaidat kokoa 90cm ja ovat tosi reilunkokoiset, ei edes vielä ole käytössä. Lapset on 1v7kk ja käyttävät pääasiassa 86cm. Sukkikset on 80cm ja nekin on ihan reilut, siis tuon saman malliston. Laatu on mielestäni hyvä. Vauvoille oli ihana beige toppapussi, jossa oli reikä, josta turvakaukalon vyön saa laitettua, en muista oliko muita värejä, mutta tuo beige oli tosi ihana. En nyt millään muista, oliko muita ulkovaatteita, hinnasto ja tuoteluettelo on kyllä jossain. Jotain töppösiä taisi myös olla. Hinnat on minusta sopivia, olisko nuo trikoopaidat olleet 7,90¿. Eikä se vauvapukukaan ollut kallis. Kannattaa kysellä vaikka sähköpostitse lähimmältä kotimyyjältä, ellei pääse itse liikkeeseen katsomaan. Täällä meilläpäin kun ei noita vaatteita myydä missään, niin kotimyyjä on ainoa vaihtoehto.
Meillä on ollut viime keväästä Jonathanin baby-välikausipuvut ja olen ollut tosi tyytyväinen, samoin rukkasiin ja hattuihin! =)
H&M:n haalareista ei ole tietoa.
lähinnä collegehousuja, sekä muutama trikoo- ja collegepaita. hintaansa nähden ovat olleet hyviä vaatteita vaikka collegehousut hiukan kulahtavatkin käytössä, niihin tulee polvipussia joka ei lähde edes pesussa kunnolla pois. tykkään kuitenkin housujen mallista, kivannäköinen suoralahkeellinen malli ja pojat tykkää kun on sivutaskut.
nicolakset ovat minusta arkikäytössä oikein mainoita vaatteita! vaatteita löytää myös jj:n alesta kiitettävän hyvin, itse ostin kesällä ison kasan collegehousuja ja hintaa jäi 4,95¿/kpl.
jonathanin toppahaalarista ja välikausirukkasista on myös hyvää kokemusta. välikausirukkaset ei varsinaisesti pidä vettä eli kastuu läpi jos käsiä uittaa lätäkössä mutta vesikeleille laitetaan sitten kurarukkaset. mutta on hyvät kostean kelin hanskat ja malli on helppo pukea käteen.
jonathanilla on myös toppahaalareita vauvoille, ollut ainakin edellisinä vuosina.
kokemusta vuosien takaa enkä ole enää ostanut.
Kulahtivat aika nopeasti ja gollege vaatteissa hurja kuosiinmuokkaus pesun jälkeen, että olisivat muistuttaneet sitä kuosia kuin tarkoituskin.
Voi olla,että laatu on parantunutkin..en tiedä.
Meillä ollut Jonathan Motion -toppahaalari ja 2 JOnathan vk-haalaria sekä vk- ja toppahanskoja. Nämä kaikki ovat olleet todellakin hintansa vertaisia ja säilyneet siisteinä kovankin käytön jäljiltä, eli voin suositella. Meidän pojan päähän sopii paremmin Jonathanin pipot ja sydvestit kuin Reiman. Olin aika huvittunut kun huomasin, Reimat kun alennettuinakin maksoivat enemmän kuin Jonathanit uusina...
Sisävaatteitakin olen ostanut aika paljon, siis vauvojen Nalle-sarjaa ja sitten poikien mini-Nicolasta ja Nicolasta. Pidän väreistä ja kuvista, kun ovat selvästi lasten vaatteita ja löytyy myös vihreää ja ruskeaa ja muita kivoja väriyhdistelmiä. Ovat hintansa veroisia, mutta nyppääntyvät kyllä helpommin kuin jotkut muut. Toisaalta kyllä Tuttakin on meillä nukkaantunut samaan tahtiin kuin nämä, että ei se aina hinnastakaan ole kiinni. Mutta mitoitus ja laatu vaihtelee kovasti: Joku college oli tosi reilu, kun taas seuraavaksi ostettu collegepuku on niin kapeaa mitoitusta, että jäi lähes käyttämättä, kun tavallisen mallinen lapsi näytti olevan siinä makkarankuoressa. Eli kannattaa katsoa tarkkaan ja vähän vertailla malleja, eroja voi olla kovastikin. Oikein hyviä käyttövaatteita.
- Reeta
Jesper Juniorin Julia mallistosta joitain vaatteita ostanut aikanaan ja kyllä ne ihan suht ok on.
Jotkin niistä vaatteista nyppyyntyy nopeasti ja olikohan se nalle mallisto tai vastaava siinä paidat oli tosi isoja ja menetti muotonsa heti,eli niitä en osta vaikka sais halvalla.
H&M Disney puvusta, ostin meidän tytölle sen snoopy puvun ja tykkään kyllä.
Ainut että lahkeet tuntuu olevan vähän lyhyet, meillä tyttö67cm ja puku on 74cm, eli olisi kannattannut ostaa se isompi.
Siis kyllä tuo vielä menee ,mutta ei kyllä kovin pitkään, mutta meidän neiti on " pitkä" säärinen
Neiti (pian 1v) käytti koko viime talven H&Mn vauvahaalaria. Viime vuonna oli samanmallinen kuin tänäkin vuonna, väri vain eri ja kuviot. Neiti syntyi siis marraskuussa ja ostin etukäteen 62cm haalarin. Se mahtui koko talven ja olin siihen tosi tyytyväinen, vetskari aukeaa aika alas, tumput mukana, huppu hyvä, jne. Meidän neiti on pienikokoista sorttia, joten ei ollut ongelmaa, ettei olisi mahtunut koko talvea. Suosittelen siis tätä haalaria ihan pikkuvauvalle, jonka haalarin ei vielä tarvitse kestää muuta kuin vaunuissa olemista.
Täksi talveksi on ostettu Jonathanin kosteussuojahaalari kokoa 74cm - oli hankalaa löytää tuon kokoinen haalari, jossa olisi vähän kosteussuojaa, muttei mikään hurjanhintainen.
Ja pelkkiä hyviä kokemuksia. Pojilla on jo kolmannet talvipuvut jonathanilta ja välikausipukuja on ollu kahdet. Samoin lakkeja ja kinttaita. Ensi keväänäkin ostan lähes varmuudella Jonathanin välikausi puvut, mutta ensi kertaa 2-osaisina. Sisävaatteista vähenmmän kokemusta, mutta ainakin Nalle-sarjan vauvan bodyt ja potkarit on mielestäni ollu hyviä. Tutta nyppääntyy samalla tavalla ja on lähes puolet kalliimpi. Nicolas ja Julia vaatteet on mielestäni sellaisia tavallisia arki vaatteita. Ja aina keväällä sekä syksyllä niitä saa puoleen hintaan niin ovat mielestäni tosi edullisia.
Ihan baby malli jota itsekki käytin vastasyntyneellä kokoa 56cm, oli luonnonvalkoinen. Sitten on hieman kosteussuojattu vauvahaalari jota on roosana ja keskisinisenä. JA tänä syksynä näin eka kertaa semmoisen pussin.
Ostin joskus Nalle-merkkisiä vauvanvaatteita, jotka venähtivät tosi nopeasti ja olivat muutenkin jo liiankin löysän mallisia. Sitten myöhemmin sain uudempia Nalle-vaatteita lahjaksi ja ne olivatkin ihan toisenlaisia, paljon jämäkämpää ja tukevampaa kangasta ja myös mallit olivat parempia. Minusta myös tosi nättejä.
Joitakin Julia-merkkisiä vaatteita olen myöhemmin ostanut, mutta en ole niihin erikoidemmin tykästynyt. Ne vaatteet, joita meillä on ollut, ovat olleet venymätöntä kangasta, mikä ei ole kovin käytännöllistä taaperolla. Yhden paidan palautin, kun kaula-aukko ei venynyt niin paljon, että paidan olisi saanut vedettyä lapsen pään yli (eikä meillä edes ole mitenkään erityisen isopäinen tapaus). Noita venymättömiä kaula-aukkoja tosin on tullut vastaan muuallakin, joten nykyisin olen tosi tarkkana, kun ostan vaatteita ja testaan, että kaula-aukko varmasti joustaa.
Busino-sukkia ja sukkahousuja on meillä myös ollut. Sukkahousut on olleet mielestäni huonoja, joten niitä en enää osta. Sukat ihan ok. Kypärämyssyt ja kaulurit olivat myös aiemmin sellaisia, että venähtivät alta aikayksikön. Ostin kuitenkin uusia, kun olivat niin halpoja ja ne ovatkin yllättäen olleet parempaa laatua.