Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi asumme Amerikassa

Vierailija
15.09.2011 |

synnytykseni tulee olemaan pyynnosta sektio pyynnostani! Ei tarvitse riskeerata omaa tai vauvan turvallisuutta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiöt on tarkkoja siitä kelle sektio tehdään, näin ainakin mulle sanottiin silloin kun USAssa synnytin ja kysyin sektiosta. Vain kunnon syyn takia olisin sen saanut. Toki jos maksaa kaiken itse, eikä käytä vakuutusta, saat sen minkä tilaat, mutta kalliiksi tulee.

synnytykseni tulee olemaan pyynnosta sektio pyynnostani! Ei tarvitse riskeerata omaa tai vauvan turvallisuutta.

Ja missaan muualla maailmassa tama ei tietenkaan ole mahdollista, vain ja ainoastaan siella. Miten sa jaksat tehda naita aloituksia?

Hohhhoijaa..........

Vierailija
22/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sairaalalle kannattavampaa. Sektio on paljon kalliimpi toimenpide kuin alatiesynnytys.

Lisaksi laakareiden tyoajat vaikuttavat siihen koska kaynnistetaan ja tehdaan sektioita, valitettavasti. Tasta on tehty tutkimuksiakin, lapsia syntyy eniten normaalin tyoajan puitteissa 9-17 arkisin. Ihme juttu!

Amerikassa asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllä en sitä saanut. Kun aikani valitin ja todella vakuutin lääkärini, etten todellakaan aio synnyttää alakautta, hän sitten keksi minulle "oikean syyn" minkä kirjoitti vakuutusyhtiölle. Pelkkä pelko ei olisi riittänyt.

Saman syyn sitten toistin ennen sektiota leikkurissa kaikille jotka sitä kysyivät, että tuli kirjattua kaikkiin paperihin, niin lääkärini neuvoi.

Vierailija
24/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hoono soomi sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme