Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kamala, että noi Pampersin vaipat haisevat voimakkaasti jollekin kemikaalille.

Vierailija
14.09.2011 |

Ovatko varmasti täysin riskittömiä? Nyt voimakas haju niistä lähtee, että alkoi tuntua pahalta laittaa niitä vauva ihoa vasten. Tietääkö joku, mitä kaiken maailman kemikaaleja niissä käytetään ja ovatko kaikki varmasti turvallisia?

Yritän käyttää kestovaippoja kotona, mutta en tiedä, mikä siinä on, mutta tulee aina pissat läpi. Mulla on nyt käytössä sellainen ulkovaippa, missä froteemainen sisäosa ja tasku, missä esim. harso. Ei kyllä pidä yhtään. Jos tähän keskusteluun eksyy kestovaippojen käyttäjiä, pliis neuvokaa avutonta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joskus ennen Pampers-vaipat sisälsivät jotain voidetta. En ole varma vieläkö sisältävät. Itse haluan itse päättää laitanko rasvaa vauvan peppuun vai en. Siksi jätän voiteelliset vaipat suosiolla kaupan hyllylle. Ja muistelen, että tietoa tuosta vaippojen sisältämästä voiteesta oli hankala löytää paketista. Enää en jaksa tavata kyseisen merkein paketteja vaan ostan sitä merkkiä josta tiedän, ettei ole voidetta mukana.

Kestovaipan kuorena minä suosin villahousuja. Suosittelen ap:tä kokeilemaan.

Vierailija
42/43 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libero ei ehkä ole niin hyvä meidän pojalle, mutta kyllä sekin on pakon edestä mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Ostin halpa-hallista pampersin vaippoja kokoa 3 jotka haisee voimakkaasti uuteen kemikaalien sekoituksen, kitkerälle. Uskallanko laittaa vauvalle 4kk??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän