Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mykoplasmaan annettavat antibiootit

Vierailija
14.09.2011 |

Te joilla on ollut/jonka tuttavalla/lapsella tms. On ollut mykoplasma ja saanut siihen antibiootit, haluaisin kysyä, että onko antibiootti pistänyt teidät oksentamaan?

Itsellä menossa antibiootti mykoplasmaan ja aina kun lääkkeen on ottanut menee max.30min ja saa olla oksentamassa..

En nyt tiedä passaako sitä töihinkään mennä, haenko saikkua vai menenkö töihin..? Työskentelen ihmisten parissa..

Mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ettei antibiootti edes imeydy jos oksennat sen ulos.

Vierailija
2/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena sain mykoplasmaan antibioottikuurin. Toiseksi vikana päivänä makasin vaan lattialla ja oksensin, otin hiilitablettiakin ja mies soitti hätänumeroon kauhuissaan. Ehkä olin sille hieman allerginen, ehkä se vaan oli niin vahvaa. Selvisin.

voi olla ettei antibiootti edes imeydy jos oksennat sen ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin pelkään, mutta juu täytynee ottaa yhteyttä lääkäriin. Ärsyttää vaan soitella sinne, kun tietää että puhelimeen vastataan tylysti ja pidetään ihan ääliönä. -.-

Vierailija
4/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelitko lääkäriin, olitko töissä antibiootti kuurin aikana?

-ap

Vierailija
5/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
6/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ap olet muistanut ottaa maitohappobakteereja?

Vierailija
7/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin joskus tetrasykliini-kuurin aikaan oksensin. Tuosta on aikaa, mutta taisin ottaa lääkkeen jotenkin väärin, ehkä tyhjään mahaan. Luepa käyttöohjeet tarkoin!

Vierailija
8/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaikki muut 4 perheenjäsentä sai antibiootit mycoplsmaan, minä selvisin ilman. kukaan ei oksentanut, nuorin lääkittävä oli 1-vuotias

Vierailija
9/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut töissä tuona aikana, hoidon lapsia kotona. En myöskään ottanut yhteyttä lääkäriin koska jotenkin tunsin että tämä oli mun viimeinen mahdollisuus häätää ko tauti pois. Olin jo monta lääkekuuria syönyt siihen mennessä ja olin heikossa kunnossa sairasteltuani pitkään.

kai ap olet muistanut ottaa maitohappobakteereja?

Vierailija
10/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteereja olen ottanut, ja Käyttöohjeet olen lukenut ja niiden mukaan toiminut.

Vierailija
11/11 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan